کد خبر: ۶۶۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۴۷۸
عصبانیتم بی دلیل نبود؛
کاپیتان تیم استقلال گفت: «شخصا از هواداران بابت هر ناکامی که حاصل شده معذرت می خواهم.»
رحمتی: بی دلیل از کوره در نرفتم / به این هجمه ها عادت کردمسید مهدی رحمتی درباره اتفاقات دیدار استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: «بعد از سال ها حضور در عرصه فوتبال و دیدن بالا و پایین این رشته ورزشی و کسب تجربیات زیاد و مختلف، شیرین و تلخ. به این هجمه ها عادت کرده ام. یک انسان باتجربه می داند روزهای زندگی همواره در نوسان هستند و خاطرات شیرین و تلخ را رقم می زنند. بنده به عنوان بازیکن تیم استقلال هر آنچه که از توانم برآمده برای تیم عزیز و محبوبم انجام داده ام و بعد از این هم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.»

 

وی در ادامه افزود: «تلاش تک تک اعضای تیم استقلال برای عملکردی بهتر ادامه دارد و شخصا از همه هواداران شریف و گرانقدر تیم استقلال بابت حمایت هایشان در طول مسابقاتی که داشته ایم تشکر می کنم. شخصا از آنها بابت هر ناکامی که حاصل شده معذرت می خواهم.»

 

رحمتی در پایان گفت: «قصد نداشتم تا پایان کارمان در این فصل فوتبالی صحبتی کنم. اما برای روشن شدن ذهن اهالی فوتبال و خواست هواداران محترم تیم عزیزم بالاجبار باید به صورت مختصر درباره یکسری مسایل و واقعیت ها صحبت کنم که این کار را به آینده نزدیک موکول کرده ام.جامعه فوتبال بداند عصبانیت من در بازی با تراکتور بی دلیل نبود و حتما اتفاقاتی رخ داد که به آن صورت از کوره در رفتم.»

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: