کد خبر: ۶۶۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید: ۱۷۳۹
هنرمند «Joshua Abarbanel» مجسمه ها و اینستالیشن های چوبی زیبایی می سازد که یادآور صخره های مرجانی هستند و از گل ها و شکوفه های متحدالمرکز تشکیل شده اند.
برترین ها: هنرمند «Joshua Abarbanel» مجسمه ها و اینستالیشن های چوبی زیبایی می سازد که یادآور صخره های مرجانی هستند و از گل ها و شکوفه های متحدالمرکز تشکیل شده اند. مجسمه های او روی دیوارها، پایه ها و قطعات سقفی نصب می شود که به نظر می رسد به صورت ارگانیک در همه جهات رشد کرده اند. شکل هرقطعه ابتدا قبل از اینکه از چوب مناسب با استفاده از برش لیزری بریده شود، روی کامپیوتر شکل می گیرد. او از فراکتال ها، دنباله فیبوناتچی الهام می گیرد که همزمان دیدگاه های میکروسکوپی و پرسیکتیوی را برمی انگیزند. آثار او هم چنین نشان می دهد که چطور اجزای جداگانه درکنار هم می توانند یک کلیت زیبا و شگفت انگیز را خلق کنند. 

صخره های مرجانی چوبی!

صخره های مرجانی چوبی!

صخره های مرجانی چوبی!

صخره های مرجانی چوبی!

صخره های مرجانی چوبی!

صخره های مرجانی چوبی!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: