کد خبر: ۶۶۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۸۸۹
یک قدم مانده تا قهرمانی تیم اول پایتخت؛
بازیکن سابق پرسپولیس اعلام کرد: «دست مریزاد به کادر فنی، کادر مدیریت و بازیکنان متعصب تیمم که کاری کردند کارستان.»
مهرداد میناوند درباره پیروزی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد در تبریز و صعود این تیم به رده دوم و البته شکست استقلال از شاگردان امیر قلعه نویی، در صفحه اجتماعی خود متنی منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

 

«سلام

 

این برد دلچسب و شیرین، گوارای وجود تمام شما پرسپولیسی های متعصب که مزد حمایت خود را به بهترین شکل ممکن گرفتید، شما عزیزانی که حتی پس از شکست مقابل نفت هم ایستادید و برای تیمتان سنگ تمام گذاشتید و طی هفته گذشته با حضور در تمرینات حمایت خود را از تیم محبوبتان فریاد زدید. دست مریزاد به کادر فنی، کادر مدیریت و بازیکنان متعصب تیمم که کاری کردند کارستان.

 

باید تشکر کنم از امیر قلعه نویی و تیم محترم تراکتورسازی تبریز که امروز فوتبال پاک را برای همه معنا کرده و تیم دوم پایتخت را از کورس قهرمانی خارج کردند.

 

مطمئنم دوست خوبم یحیی گل محمدی و تیم دوست داشتنی ذوب آهن هم در هفته پایانی با ارائه فوتبال پاک و شرافتمندانه در مقابل استقلال خوزستان راه قهرمانی پرسپولیس را هموارتر خواهد کرد.

 

فقط یک قدم مانده تا قهرمانی تیم اول پایتخت و پرطرفدارترین تیم آسیا، پرسپولیس بزرگ.

 

یا علی»


پیشکسوت پرسپولیس: قلعه نویی فوتبال پاک را معنا کرد / گل محمدی راه قهرمانی پرسپولیس را هموارتر خواهد کرد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: