کد خبر: ۶۶۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
تعداد بازدید: ۹۰۹
گسترش را در زمین خودش هم می بردیم؛
هافبک تیم پرسپولیس گفت: «تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی آخر را با تفاضل گل برنده شویم.»
پرسپولیسی ها پس از برد گسترش چه گفتند؛ جام برای پرسپولیس استتیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز موفق شد با برتری 4 بر 2 مقابل گسترش فولاد تبریز یک پله در جدول رده بندی صعود کند. اظهارات اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی را در ادامه می خوانید:

 

 

* خوردبین: گسترش را در زمین خودش هم می بردیم

محمود خوردبین اظهار داشت: «بازی خوبی بود و توانستیم با این برد هواداران را خوشحال کنیم.»

 

وی درباره اظهارات فراز کمالوند مبنی بر اینکه مکان بازی تغییر یافت و به گسترش جفا شد گفت: «ما گسترش در زمین خودشان هم این تیم را می بردیم از آنها سرتر بودیم و برای این برد برای بازیکنان پاداش در نظر گرفته ایم.»

 

 

* باقری: به قهرمانی امیدوار شدیم

کریم باقری اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی را امروز شاهد بودیم. به بازیکنان تیم گسترش هم به خاطر بازی خوبی که ارائه کردند تبریک می‌گوییم. با نتیجه‌ای که امروز کسب کردیم به قهرمانی امیدوار شدیم.»

 

وی درباره اینکه کمالوند گفته است به گسترش با تغییر مکان بازی جفا شده است بیان داشت: «هر کسی نظر خودش را می‌گوید. دست من نبود که این بازی در کجا برگزار شود.»

 

باقری درباره اینکه چقدر به قهرمانی تیمش امیدوار است گفت: «تفاضل گل ما با تیم صدر جدول کم است. تلاش می‌کنیم بازی آخر با تفاضل گل زیاد برنده شویم.»

 

 

* مسلمان: لیاقت ما برای قهرمانی از همه تیم ها بیشتر است

محسن مسلمان اظهار داشت: «لیاقت قهرمانی پرسپولیس از همه تیم‌های دیگر بیشتر است. ما در طول فصل همه دیدند که در ته جدول بودیم و با تلاشی که کردیم خودمان را به اینجا رساندیم. هر مربی سوال کنید می گوید ما باید قهرمان می شدیم.»

 

وی درباره بازی مقابل راه آهن گفت: «هنوز زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم. امیدوارم هفته آخر همه هواداران بیایند و کمک کنند تا ما عنوان قهرمانی را در لیگ برتر کسب کنیم. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی آخر را با تفاضل گل برنده شویم.»

 

 

* رضاییان: جام برای پرسپولیس است

رامین رضاییان اظهار داشت: «بازی خوبی بود، خوشحالم که توانستیم ببریم و 3 امتیاز را هم بگیریم.»

 

وی درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: «جام برای پرسپولیس است. اگر قهرمان نشویم خودمان مقصریم.»

 

رضاییان درباره شانس استقلال خوزستان بیان داشت: «ویسی مربی با شخصیتی است و تیم خوبی هم دارد.»

 

 

* احمدزاده: به دنبال پیروزی با تفاضل گل در بازی آخر هستیم

فرشاد احمدزاده اظهار داشت: «امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه 3 امتیاز این دیدار به پرسپولیس رسید. هفته آینده امیدوارم همه هواداران به ورزشگاه بیایند. می خواهیم مقابل راه آهن با تفاضل گل پیروز شویم.»

 

وی درباره شادی پس از گل در پایان بازی با گسترش گفت: «بعد از گل چهارمی که تیم پرسپولیس به ثمر رساند به بغل محسن مسلمان پریدم و با برخی از بازیکنان شادی کردیم.»

 

 

* کامیابی نیا: این سوال شما منظوردار است

کمال کامیابی نیا اظهار داشت: «حساسیت بالای جدول باعث شد بود بازی حساسی داشته باشیم. خدا را شکر می کنم که سه امتیاز را گرفتیم.»

 

وی درباره اینکه به نظر می رسد پرسپولیس در همه جای ایران میزبان است گفت: «اصلا اینطور نیست. اتفاقاتی که در اهواز رخ داد اگر برای کسی اتفاق بدی رخ می داد کسی پاسخگو نبود. الان بروید رختکن را ببینید. دوش که گرفتیم کلی آب جمع شده بود. این سوال شما معنادار است. در آغاز بازی هواداران به زمین آمدند و داستان اهواز دوباره تکرار می شد. من اینطوری فکر نمی کنم.»

 

 

* عالیشاه: نتیجه حمایت ها را می بینیم

امید عالیشاه اظهار داشت: «خدا را شکر می کنم نتیجه خوبی گرفتیم. ما مستحق این پیروزی بودیم.»

 

وی درباره حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام (ره) گفت: «دست هواداران درد نکند. از اول فصل حمایت کردند و نتیجه اش را می بینیم. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.»

 

عالیشاه درباره اینکه آیا برای فصل بعد سرباز می شود اظهار داشت: «نه سرباز نیستم. فعلا دانشجو هستم.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: