کد خبر: ۶۶۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۴۴۴
سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل پرونده خودکشی بیمار بیمارستان میلاد خبر داد.
خبر اژه‌ای از پرونده خودکشی بیمار بیمارستان میلاد
حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه نود و ششمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به این پرسش که آیا قوه قضاییه در خصوص خودکشی یک بیمار در بیمارستان میلاد ورود پیدا کرده است و آیا قوه قضاییه درباره طرح تحول سلامت ورود می‌کند، اظهار داشت: در اینکه دولت و وزیر بهداشت تلاش‌های فراوانی کردند و قطعاً برخی به ثمر نشسته است تردید نیست و جزئیات آن را باید از خودشان سؤال پرسید.

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور برای تمام دستگاه‌های اجرایی کشور و اداره قوه قضاییه برنامه‌های سنواتی دارد.

اژه‌ای در خصوص حادثه خودکشی بیمار بیمارستان میلاد خاطرنشان کرد:‌در این خصوص پرونده تشکیل شده است لکن این فرد هنوز در کما است و امکان سؤال و جواب ندارد و پرونده هم پیشرفتی نداشته و تحقیقات جانبی انجام می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه رئیس کانون وکلای مرکز انتقادی به تبصره 48 آیین‌نامه دادرسی دارند و آیا برنامه‌ای برای ارائه لیست وکلای پرونده امنیتی دارید، تصریح کرد: این تبصره پیشنهاد قوه قضاییه نبود اما در مجلس به این شکل اصلاح و تصویب شد و ما به قانون ملتزم هستیم.

وی افزود: کسانی که در پرونده‌های امنیتی هستند درباره آنها مشکل خاصی نداریم و اگر چنانچه نباید شرکت نداشته باشند مشخص است

اژه‌ای در خصوص آیین‌نامه بررسی دارایی مسئولان کشور گفت: امیدواریم این ‌آیین‌نامه در زمان خودش آماده شود زیرا این موضوع مشکل دارد و زیرساخت‌هایی نیاز دارد که باید آماده شوند.

 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: