کد خبر: ۶۶۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
تعداد بازدید: ۶۳۸
سرخپوشان پایتخت از سال ۱۳۵۲ تاکنون ۴۰ بار طی مسابقات لیگ و جام حذفی در تبریز به میدان رفته اند.
بررسی آماری دیدارهای پرسپولیس یک بارهم در لیگ 79 با سپاهان در تبریز روبرو شده است که آن بازی به علت آماده نبودن ورزشگاه آزادی در تبریز برگزار شد. یک دربی پایتخت در فصل 81 هم نیز در این ورزشگاه برگزار شد که 1-1 تمام شد.


در مجموع سرخپوشان در تبریز ۱۵ برد،14 مساوی و ۱۱ باخت کسب کرده اند. پرسپولیس مقابل  تراکتورسازی(۶ بار)، گسترش (۲ بار)، ماشین سازی، شهرداری و سپاهان اصفهان در تبریز شکست خورده است. پرسپولیس در مجموع طی ۳۸ بازی با تیم های تبریزی ۱۵ پیروزی کسب کرده و رکورد ۴۰ درصد برد در این شهر را ثبت کرده است.


۱۵ بازی پرسپولیس در تبریز در ورزشگاه یادگار امام برگزار شده و بازی مقابل گسترش در روز یکشنبه شانزدهمین دیدار پرسپولیس با یک تیم تبریزی در این ورزشگاه است. سرخپوشان اولین بار در سال 75 در ورزشگاه یادگار تبریز مقابل تراکتورسازی قرار گرفتند و به تساوی 1-1 دست یافتند. ۳ برد و5 تساوی و ۷ باخت حاصل کار پرسپولیس در این ورزشگاه بزرگ شهر تبریز بوده است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: