کد خبر: ۶۶۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
تعداد بازدید: ۳۸۵
به فکر اعتبار خود هستیم
ما به فوتبال پاک اعتقاد داریم و در بازی فردا در پی بالا بردن اعتبار خودمان هستیم و حتی برای ایجاد انگیزه در بین بازیکنان، پاداش و جریمه در نظر گرفتیم.
مهاجری: بازیکنان به استقلال خوزستان ببازند جریمه می‌شوندسرمربی پدیده در نشست خبری پیش از مسابقه حساس برابر تیم مدعی استقلال خوزستان ابتدا انتخاب تاج را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد بخاطر سال ها تجربه و درایت مشکلات فوتبال کشور را به سرعت حل کند.

 

رضا مهاجری در رابطه با تمدید قراردادش با پدیده هم گفت: خوشحالم فرصت دوباره ای پیدا کردم و دوباره مورد اعتماد قرار گرفتم. وی ادامه داد توان گرفتن نتایج بهتر با پدیده را داریم و امیدواریم با حمایت مسولان شهری فصل آینده طوری بازی کنیم که تا آخرین بازی فصل حداقل شانس کسب سهمیه را داشته باشیم.

 

وی که بخاطر مشکلات پدیده در طی فصل دل پر دردی داشت و دقایق زیادی از کنفرانس مطبوعاتی را به بیان کمبودها و شرایط سخت تیمش پرداخته بود ابراز امیدواری کرد فصل آینده حمایت کافی از سهمیه لیگ برتری استان صورت پذیرد.

 

او همچنین درباره بدهی احمدی به شیرین فراز هم گفت: جالب است که حالا که دو بازی تا پایان فصل باقی است برای او محرومیت در نظر گرفته اند.

 

مهاجری با بیان اینکه هر سه تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند گفت: ما به فوتبال پاک اعتقاد داریم و در بازی فردا در پی بالا بردن اعتبار خودمان هستیم و حتی برای ایجاد انگیزه در بین بازیکنان، پاداش و جریمه در نظر گرفتیم.

 

سرمربی سابق سیاه جامگان درباره شرایط این تیم هم آرزو کرد سیاه جامگان در لیگ برتر بماند

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: