کد خبر: ۶۶۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۷۰۵
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار پژو 206 با گاردریل‌ در بزرگراه‌ همت خبر داد.
تصادف مرگبار پژو 206 در بزرگراه همت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار پژو 206 با گاردریل‌ در بزرگراه‌ همت خبر داد.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت 21:25 جمعه شب یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع‌ داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت نرسیده به بزرگراه شهید مدرس اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه پژو 206 با دو سرنشین در حال حرکت در بزرگراه همت بوده که ناگهان از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه و پایانه حمل و نقل عمومی در محل متوقف شده‌ است.

ملکی با بیان اینکه دو سرنشین خودرو درون کابین محبوس شده بودند، گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات موجود و همزمان با ایمن سازی محل اقدام به برش کابین خودرو کرده و این دو فرد را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

وی افزود: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ مردی 25 ساله را تائید کرده و زن جوان 22 ساله نیز در حالی که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن سازی محل در ساعت 22:24 به عملیات خود خاتمه دادند.
 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: