کد خبر: ۶۶۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
تعداد بازدید: ۴۸۱
انتخابات امروز مجمع فدراسیون فوتبال حواشی عجیب و غریب زیادی را در پی داشت.
درگیری شدید اسدی و قنبرزاده در کوچه فدراسیون فوتبال اتفاق عجیب در روزهای آخر ریاست کفاشیان در فدراسیون فوتبال کم نیفتاد؛ از درگیری لفظی عزیزی‌خادم و اسدی در هیأت‌رئیسه بگیرید تا درگیری شدید مدیرعامل نفت و دبیرکل در کوچه فدراسیون فوتبال!

 

ماجراي درگيري دومي بسيار جالب بوده است. داستان هم از جايي شروع مي‌شود كه بحث درباره اينكه رئيس با يك‌دوم يا دوسوم آرا انتخاب شود، در اتاق دبيركل بين او و قنبرزاده بالا مي‌گيرد.

 

دو طرف در اتاق با هم درگيري لفظي شديدي پيدا مي‌كنند. قنبرزاده اما اتاق دبيركل را ترك مي‌كند ولي درگيري در ادامه به كوچه فدراسيون كشيده مي‌شود و اين درگيري به قدري شديد است كه كاركنان فدراسيون از جمله مسئولان حراست به خيابان مي‌ريزند تا دو طرف را جدا كنند اما تا آنها برسند، درگيري اين دو شدت پيدا كرده و حتي آستين كت مديرعامل نفت تهران پاره مي‌شود!

 

با دخالت كاركنان فدراسيون اين دو نفر از هم جدا مي‌شوند و در همان حال كلماتي به هم مي‌گويند. موضوع به گوش كفاشيان مي‌رسد و از طرفين مي‌خواهد تا اين آبروريزي را يك‌جوري جمع كنند.

 

خبر ورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: