کد خبر: ۶۵۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۲۶۴
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: اگر با صدا و سیما و وزارت ورزش تعامل وجود نداشته باشد این فوتبال است که متضرر خواهد شد.

در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبالآجرلو: اگر با صدا و سیما و وزارت ورزش تعامل وجود نداشته باشد فوتبال متضرر می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سردار آجرلو در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نقش مجمع باید بسیار مهم و به روز باشد. البته در این زمینه فدراسیون فوتبال باید با تمام نهادها از جمله صدا و سیما و وزارت ورزش تعامل و همکاری لازم را داشته باشد که اگر این اتفاق رخ ندهد به ضرر فوتبال خواهد بود و در مورد مسائل اقتصادی با مشکل روبرو می‌شود.

وی افزود: باشگاه‌های ما باید درآمد زا باشد که اگر اینگونه نباشد فوتبال ما ضرر خواهد کرد. البته در این زمینه اتحادیه باشگاه‌ها هم باید حق باشگاه‌ها را استیفا کند. دادکان، صفایی فراهانی وعلی کفاشیان در این زمینه زحمات فراوانی کشیدند و باید قدردان آنها باشیم و از تجارب هر کدامشان به نحو احسن استفاده کنیم.

نامزد فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: 6 برنامه دارم که مهمترین آنها موفقیت تیم ملی است. البته موفقیت باشگاه‌ها هم در این زمینه وجود دارد. نباید فقط نگاه‌مان به تیم‌های پایتخت و شهرهای پرجمعیت باشد. شهری مثل سیستان و بلوچستان باید در فوتبال حضور داشته باشد و با قدرت کارش را دنبال کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: