کد خبر: ۶۵۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
تعداد بازدید: ۵۲۶
مسعود معيني؛
مسعود معيني يكي از اعضاي فوتبالي هيأت مديره استقلال محسوب مي‌شود كه سال‌ها پيش گل قهرماني آبي‌پوشان را در ليگ قهرمانان آسيا به ثمر رساند.
محبوبيت منصوريان در بين استقلالي‌ها 10 برابر شد / اجازه نداديم بازيكنان مسعود معيني در مورد شرايط اين روزهاي استقلال گفت: استقلال دربي را به پرسپوليس باخت و اين يك شكست بزرگ براي ما محسوب مي‌شد. بلافاصله بعد از اين ديدار هيأت مديره استقلال با حضور پرويز مظلومي تشكيل جلسه داد و دو موضوع مهم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. اول اينكه نحوه رويارويي استقلال مقابل پرسپوليس در دربي چگونه بود و دوم اينكه بايد چه كار كرد تا استقلال برگردد و بتواند ناكامي دربي را به موفقيت در ديدارهاي آينده تبديل كند. اما نحوه بازي و استراژي تيم را در دربي خط به خط بررسي كرديم.

 

استقلال بايد همان راه و روش قبلي خود را به نمايش مي‌گذاشت در آن صورت شرايط به گونه ديگري رقم مي‌خورد. بايد بازي را به دقايق پاياني مي‌كشاند و اگر يك بر صفر هم ما مي‌باختيم، هواداران اين همه دلسرد نمي‌شدند. آقاي پرويز مظلومي نيز شجاعانه برخي اشكالات تيم را قبول كرد. در مرحله دوم 4 بازي بعدي استقلال ارزيابي شد و اختلاف‌نظرهايي بين اعضاي هيأت مديره وجود داشت، برخي اعضا مي‌گفتند بازيكنان بايد جريمه شوند اما بنده و آقاي افشارزاده موافق نبوديم چرا كه اعتقاد داشتيم در شرايط خاص تيم بايد تقويت شود. روحيه و انگيزه فاكتور موفقيت بود. ليگ مثل بازي 90 دقيقه است و بايد تا ثانيه آخر صبر كرد. پاداش در نظر گرفتيم و بازي با فولاد نشان داد تيم از نظر برگشت ذهن يا همان ريباند منتالي به خوبي عمل كرديم.

 

معيني ادامه داد: برد فولاد عالي بود و در مصاف با سايپا يك برد ديگر به ثبت رسيد تا همه چيز به خوبي ادامه پيدا كند. رتبه مصاف نفت – پرسپوليس از چند جهت برايمان تعيين كننده بود. منصوريان كه يك مربي باتجربه و باانگيزه محسوب مي‌شود و تيمش را به بهترين شكل آمده كرده بود، مقابل پرسپوليس تاكتيك خوبي را برگزيد. پرسپوليس كه به 3 امتياز كامل نياز داشت تا دقيقه 70 از گل زدن مأيوس شده بود در بهترين زمان در ضدحمله نفت به گل رسيد و در دقيقه 92 نيز باز يك گل ديگر زد. نتيجه كار نيز به سود استقلال تمام شد و علاوه بر اينكه محبوبيت منصوريان بين استقلالي‌ها 10 برابر شد، استقلال به صدر جدول رسيد.

 

عضو هيأت مديره و بازيكن سابق سال‌هاي دور استقلال در پايان گفت: حالا در فاصله دو هفته به پايان مسابقات ليگ برتر شرايط حساسي به وجود آمده است. بايد با تمركز كافي و شرايط فني خوب بازي‌هايمان را به پايان برسانيم. با تلاش‌ها و كادرفني خوب استقلال به ويژه پرويز مظلومي تلاش‌هاي هيأت مديره و مديرعامل و زحمات بازيكنان و حمايت هواداران قهرماني دور از ذهن نيست.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: