کد خبر: ۶۵۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۴۴۰۲
گلر فصل بعد پرسپولیس چه کسی است؟
احتمال اینکه دروازه بان تیم ملی مجددا قرمز پوش شود وجود دارد.
خرید طلایی/ یکی از این دو بازیکن محبوب پرسپولیسی‌ها فصل بعد قرمز می‌شودبحران دروازه بانی امسال به شدت تیم پرسپولیس را تحت فشار گذاشت به طوری که سرخپوشان بارها در بازی های مختلف از این ناحیه آسیب دیدند و برد را با مساوی یا حتی باخت عوض کردند.

 

نه سوشا مکانی و نه الکساندر لوبانف نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و این موضوع نیاز پرسپولیس به جذب دروازه بان را جدی تر از قبل کرد.

 

در حالی که صحبت از جذب علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم نفت است اما شنیده می شود علیرضا حقیقی برای حضور در پرسپولیس چندان بی میل نیست و احتمالا یکی از این دو نفر گلر شماره یک قرمزها در فصل آینده خواهند بود.

 

حقیقی با تیمش در لیگ پرتغال به مشکل خورده و به نیمکت نشین تبدیل شده و احتمال بازگشت او به فوتبال ایران و پرسپولیس وجود دارد.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
1
جان مادرتون بی خیال حقیقی بشید اون از سوشا هم بدتر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: