کد خبر: ۶۵۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۴۳۷
گلزن دهه 70 پرسپولیس معتقد است تیمی که از ته جدول به صدر می رسد لیاقت قهرمانی را دارد.

حق پرسپولیس در داوری ها خورده شده / همین الان هم پرسپولیس قهرمان است ادموند بزیک در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: «من قبل از بازی با نفت گفته بودم که پرسپولیس سه فینال تا قهرمانی در پیش دارد و از این سه فینال دو فینال دیگر باقی مانده است که خیلی حساس است و باید در این دو بازی امتیازات لازم را بگیرد تا بتواند قهرمان شود. پیش از این قهرمانی دست خود پرسپولیس بود اما الان بستگی به تیم های دیگر هم دارد و باید دید که در پایان چه اتفاقی خواهد افتاد.»

 

مهاجم اسبق سرخ پوشان درباره شکست تیمش مقابل نفت تهران افزود: «من یک نیمه از بازی را تماشا کردم و فهمیدم که نفت برای موفقیت ضد حمله می زد و توپ و میدان دست پرسپولیس بود، نفت روی دو ضد حمله به گل رسید.»

 

بزیک درباره اشتباهات داوری که در این فصل خیلی به ضرر سرخ ها رقم خورده است عنوان کرد: «یک موقعی است داور اشتباهی می کند و می گویند همه اشتباه می کنند اما وقتی اشتباهات زیاد می شود یه مقدار جو متشنج می شود. من فکر می کنم حق پرسپولیس در این بازی ها خورده شده است و اگر از داوری ها متضرر نمی شد الان با اختلاف صدرنشین بود.»

 

مهاجم گلزن سال های دور پرسپولیس درباره احتمال قهرمانی تیمش در لیگ پانزدهم تصریح کرد: «من دو هفته قبل به برنامه فوتبال برتر رفته بودم و آنجا گفتم پرسپولیس از نظر من همین الان هم قهرمان است با اینکه در جدول چیز دیگری را می بینیم. وقتی تیمی پتانسیلی بالا دارد و می تواند از ته جدول صدر نشین شود و تا این اندازه پیشرفت کند از نظر من قهرمان است.»

 

وی در پایان افزود: «پرسپولیس دیرتر از تیم های دیگر استارت زد اما در حال حاضر پرسپولیس قهرمان است و اگر هم قهرمان نشود چیزی از ارزش های آن کم نخواهد شد. فکر می کنم هنوز هم به اندازه دو تیم دیگر شان قهرمانی دارد و نباید ناامید شود و باید تا پایان مسابقات بجنگد.»

پانا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: