کد خبر: ۶۵۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۳۷۹
رئیس جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد چگونگی تدریس و آموزش زبان های خارجی در مدارس را بررسی کند.



به گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادایران، رئیس جمهوردرجلتکلیف روحانی برای تدریس زبان خارجیسه شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد چگونگی تدریس و آموزش زبان های خارجی در مدارس را بررسی و گزارش آن را برای ساماندهی این مقوله به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.

گزارش شورای تخصصی حوزوی در زمینه ارتباط حوزه و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم بررسی شد. در این نشست مقرر شد شورای حوزوی در تدوین نظریه فرهنگی انقلاب و برگزاری کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی میان فضلای حوزه، فعالیت خود را گسترش دهد.
همچنین با تایید و تصویب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی آقایان طباطبایی نژاد، فرجام، جمشیدی، پارسانیا، واعظی، ربانی، آذربایجانی، خسروپناه، عباسی و آقا نظری به عنوان اعضای شورای تخصصی حوزوی انتخاب شدند.
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان  مطرح و بر انجام وظایف و ایفای نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای تحقق این فرموده ها تاکید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: