کد خبر: ۶۵۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۳۷۰
پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی
سرمربی یونانی الهلال عربستان پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی و راه‌یابی به مرحله اظهار داشت که آنها بهترین بودند ولی به خاطر برخی اشتباهات صعودشان به تاخیر افتاد!
دونیس: در گروه خود بهترین بودیم ولی اشتباهات صعودمان را به تاخیر انداخت!

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس ؛ جورجیس دونیس سرمربی یونانی الهلال عربستان با پیروزی 2 بر یک مقابل تراکتورسازی کمی از فشارهای هواداران بر او کاسته شد و او پس از این دیدار اظهار داشت که پیروز ی ارزشمندی را کسب کردند و آنها در این گروه بهترین بودند ولی به خاطر برخی اشتباهات صعودشان به تاخیر افتاد.

دونیس پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: ما بازی بسیار مهمی را به پیروزی رسیدیم و 3 امتیاز بازی را کسب کردیم تا آنچه که شایسته ما بود را بدست بیاوریم و به مرحله بعد صعود کنیم. ما در این گروه بهترین بودیم اما به خاطر برخی از اشتباهات صعودمان به تاخیر افتاد.

وی افزود: با توجه به اینکه دو بازی اخیر خود را شکست خورده بودیم این دیدار برای ما از لحاظ جسمی و روحی بسیار سخت بود. باید پس از این پیروزی ارزشمند به بازیکنان تبریک بگویم. من سرمربی تیم هستم و مسئول شکست‌ها و پیروزی‌ها من هستم.

سرمربی الهلال در پایان گفت: مصدومیت‌های زیاد و برخی مشکلات در چارچوب دروازه ما باعث شد تا تیم هماهنگی لازم را نداشته باشد و نتایج خوبی را نگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: