کد خبر: ۶۵۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
تعداد بازدید: ۵۷۲
تیم ملی تیروکمان در دوبخش ریکرو و کامپوند به مسابقات جام پیروزی ترکیه اعزام می شود.

اعزام کماندارن به مرحله سوم مسابقات جهانی تیروکمان

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم ملی تیر کمان در اولین مرحله از مسابقات جهانی به میزبانی شانگهای چین شرکت کرده است که کامپوند کاران در فینال باشکست تیم ملی آمریکا برای اولین بار به مقام قهرمانی مسابقات جهانی دست یافتند.


در حال حاضر مرحله دوم مسابقات جهانی هقته آینده در کلمبیا برگزار می شود اما ملی پوشان کشورمان در این مسابقات شرکت نخواهند کرد وخود برای رقابت دور سوم مسابقات جهانی به میز بانی ترکیه که به جام پیروزی معروف است آماده می کنند.

در این دوره از مسابقات 4کماندار در رشته های ریکرو وکامپوند شرکت خواهند کرد وپس از آن باید برای آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک انتالیا آماده شوند.

برای مسابقات جام پیروزی ترکیه در بخش ریکرو زهرا نعمتی ومیلاد وزیری اعزام می شوند ودر رشته کامپوند فرشته قربانی واسماعبل عبادی نفرات اعزامی هستنداین رقابت ها 7تا 9 خرداد ماه برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: