کد خبر: ۶۵۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۰۷
مخالفت 7 بازیکن استقلال با بازگشت عمران زاده؛
بالاخره مدافع جنجالی استقلال با وساطت باشگاه و تماس تلفنی فرهاد مجیدی راضی به عذرخواهی از کل (!) مجموعه آبی شد تا بتواند به تمرینات تیمش بازگردد.

تماس تلفنی فرهاد مجیدی عامل اختلاف جدید حنیف و رحمتی!حنیف عمران زاده که توسط پرویز مظلومی اخراج و در اختیار باشگاه گذاشته شده بود روز گذشته بخشیده شد و به ورزشگاه شماره 2 آزادی رفت تا کنار سایر آبی پوشان تمرین کند.

 

این اتفاق در حالی افتاد که استقلالی ها در بازی حساس روز یکشنبه آینده برابر تراکتورسازی تبریز هرایر مگویان مدافع ارمنی خود را در اختیار ندارند و بخشی از دلایل بخشش عمران زاده به همین موضوع برمی گردد.

 

جالب است بدانید هفت بازیکن استقلال که 4 نفرشان را که مهره های اصلی و تاثیرگذار تیم هستند و رابطه خوبی هم با سید مهدی رحمتی ندارند، دوست نداشتند حنیف به تمرینات برگردد.

 

آنها صبح دیروز به مظلومی گفته بودند: «اگر عمران زاده را برگردانی همه باورشان می شود رحمتی به تو خط می دهد و در روزهای پایانی لیگ برتر کنترل تیم از دست تو در می رود.»

 

البته با تلاش منصور پورحیدری این هفت بازیکن راضی شدند تا به خاطر شرایط حساس تیم فعلا از حاشیه سازی دست بردارند.

 

از سوی دیگر عمران زاده مصاحبه ای در سایت باشگاه انجام داد و به مکالمه تلفنی خودش با فرهاد مجیدی و توصیه این بازیکن محبوب برای بازگشت اشاره کرد که گفته می شود منشأ اختلاف جدید رحمتی کاپیتان استقلال با مدافع باتجربه آبی ها شده است.

 

گویا حنیف اصرار داشته در مصاحبه اش اسم فرهاد مجیدی بیاید!

منبع: رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: