کد خبر: ۶۵۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۵۷۶
قضاوت داوران در هفته بيست‌وهشتم ليگ برتر كم جنجال نداشت.
از پرسپولیس گرفت، به استقلال داد! / تسویه حساب یک داور با سایپاقضاوت داوران در هفته بيست‌وهشتم ليگ برتر كم جنجال نداشته؛ از بازي پرسپوليس با نفت كه مي‌گويند گل اولش آفسايد بوده تا هند واضح خلعتبري در بازي با گسترش فولاد كه ديده نشدنش حسابي شر به پا كرد و باعث اعتراض وحشتناك فراز كمالوند شد.

 

پراتفاق‌ترين بازي هفته از اين نظر اما تقابل استقلال و سايپا در ورزشگاه تختي بود؛ مسابقه‌اي كه نقش بسيار مهمي در معادلات صدر جدول داشت و باعث شد استقلال دوباره به صدر برگردد. اوايل نيمه دوم اين بازي، احمد صالحي يك صحنه را خطا روي فخرالديني تشخيص داد و پنالتي گرفت، اما بعد از بازي بسياري از كارشناسان داوري و حتي فريدون اصفهانيان، رييس كميته داوران گفتند اين تصميم اشتباه بوده است. پنالتي اعلام شده باعث شد مجيد جلالي به شدت خشمگين شود و رفتارهاي پرخاشگرانه از خودش نشان بدهد.

 

جالب است بدانيد اين اولين بار نيست كه اعلام يك ضربه پنالتي توسط صالحي در بازي‌هاي سايپا جنجال به پا مي‌كند. اين داور در هفته ششم هم قضاوت مسابقه پرسپوليس و سايپا را در ورزشگاه آزادي بر عهده داشت كه در آن بازي، برخورد توپ به سر رامين رضاييان در محوطه جريمه را هند پنالتي تشخيص داد. صالحي بعد از آن مسابقه جنجالي، چهار جلسه از قضاوت محروم شد!

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا دهقان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
0
اگه واقعا مرده ای اصفهانیان چرا بهش بازی میده قضاوت کنه...اینا خودشونم نمیدونن چیکار میکنن...پرسپولیس سروره
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: