کد خبر: ۶۵۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۶۴۵
جادوگر تماشاگر ویژه بازی پرسپولیس و راه آهن؛
محبوب پرسپولیسی ها معمولا به آزادی نمی‌رود ولی وقتی احساس کند حضورش به نفع سرخپوشان است قضیه فرق می‌کند.
علی کریمی حرکت فرهاد مجیدی را تلافی می کندفرهاد مجیدی به تهران برگشته تا برای تماشای بازی استقلال و تراکتورسازی به ورزشگاه آزادی برود و به حمایت از تیم محبوبش بپردازد.

 

در همین رابطه شنیدیم علی کریمی هم قرار است در بازی آخر پرسپولیس مقابل راه‌آهن به آزادی برود و از نزدیک شاهد قهرمانی احتمالی قرمزها باشد.

 

کریمی معمولا به آزادی نمی‌رود ولی وقتی احساس کند حضورش به نفع پرسپولیس است قضیه فرق می‌کند. البته اینها همه بستگی به شرایط و نتایج این هفته لیگ برتر هم دارد.

 

اگر امکان قهرمانی پرسپولیس در هفته آخر لیگ زیاد باشد بدون شک پرسپولیسی‌های قدیمی دیگری نظیر محمد پنجعلی، مهرداد میناوند، افشین پیروانی، احمدرضا عابدزاده و... هم به آزادی خواهند رفت. فقط علی پروین است که گفته جشن قهرمانی را در خانه برگزار می کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: