کد خبر: ۶۵۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
تعداد بازدید: ۱۳۷۲
محمود احمدی نژاد در سخنان خود در جیرفت گفت: آزادی یعنی آنکه من هم آزاد باشم از خودم دفاع کنم. اگر دست هایت را بردی بالا ، من هم بالا ببرم ، اگر زدی‌، من هم بزنم.
سایت مهر مردم با انتشار تصاویری از حضور احمدی‌نژاد در جیرفت به نقل از وی نوشت: کسانی  که دم از آزادی می‌زنید‌، شما آزادی را در انحصار خودتان می بینید‌. آزادی یعنی آنکه من هم آزاد باشم از خودم دفاع کنم اگر دست‌ها را بردی بالا‌، من هم بالا ببرم‌، اگر زدی‌، من هم بزنم.

وی ادامه داد: آزادی یعنی آنکه اگر تو دستت را در جیب ملت ایران کردی، ملت ایران هم آزاد باشد دستش را در جیب تو بکند. شما مردم‌، با هوش ذاتی خود می دانید فعلا شرایط اقتضا نمی کند وارد بعضی مسائل شوم. مطمئن باشید در این شرایط اقتصادی که مردم در آن به سر می برند ، من به عنوان خادم و کوچک شما  که مثل خود شما زندگی می کنم ، در کنار شما هستم و خواهم بود. خدا می داند که از صمیم دل تک تک شما را دوست دارم و به شما عشق می ورزم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
0
افرین بر مردم جیرفت باید به انهایی که به قدرتشان وپولشان میخواهند برای مردم وبجایی مردم سخن ومهرشان را با زوربه مردم تحمیل کنند بگوییم اگر خدا بخواهدبه کسی قدرت ومهرش را در دل مردم بگذارد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: