کد خبر: ۶۵۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۵۹۷
مدیر روابط عمومی بیمارستان میلاد ضمن تایید خودکشی یک بیمار مراجعه کننده در بیمارستان گفت: علت خودکشی توسط قاضی کشیک در حال بررسی است.
خودکشی یک بیمار در بیماستان میلاد
  مدیر روابط عمومی بیمارستان میلاد ضمن تایید خودکشی یک بیمار مراجعه کننده در بیمارستان گفت: علت خودکشی توسط قاضی کشیک در حال بررسی است.

جمعه شب مردی میانسال به بیمارستان میلاد مراجعه کرد و ویزیت اولیه برای وی انجام و سونوگرافی و آزمایش نیز برای وی نوشته شد اما مشخص شد که دفترچه درمانی وی اعتبار ندارد و قرار شد یا هزینه آن را بدهد و یا دفترچه خود را تمدید کند و یا اینکه با مراجعه به سوپروایزر بیمارستان مشکل برطرف شود.

اما مرد بیمار هیچ یک از این روشها را انتخاب نکرد و در نهایت در یکی از طبقات بیمارستان خودکشی کرد.

رحیمی مدیر روابط عمومی بیمارستان میلاد در مورد علت این حادثه به خبرنگار مهر گفت: به همراهان بیمار توضیح داده شده بود که دفترچه درمانی وی اعتبار ندارد و برای انجام آزمایش و سونوگرافی چه کاری باید انجام دهند اما به گفته همراهان آنها به قسمت سرپروایزر بیمارستان مراجعه نکردند تا مشکلشان رفع شود.

وی افزود: این فرد که سابقه بیماری دارد بدون اطلاع همراهان در یکی از طبقات بیمارستان خودکشی می کند.

به گفته وی، پرونده این خودکشی در حال بررسی قضایی است و علت وقوع این حادثه توسط قاضی کشیش پیگیری می شود.

 مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: