کد خبر: ۶۵۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۱۰۴۹
نظری جویباری در اینستاگرامش منتشر کرد؛
معاون سابق باشگاه استقلال اعلام کرد: «اگر با جوسازی و شلوغ کاری منتظر فرصت دیگر هستید باید استقلال را از ادامه لیگ منصرف کنید تا شاید اتفاقی افتاد.»
علی نظری جویباری در واکنش به اعتراضات گسترده پرسپولیسی ها برای داوری های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال مطلبی را در صفحه اجتماعی خود خطاب به مسئولان سازمان لیگ منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

 

«جناب آقای مهندس تاج ریاست محترم سازمان لیگ

 

جناب آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران

 

جناب آقای عنایت رئیس دپارتمان کمیته داوران

 

فقط دو هفته از داوری جنجالی شهرآورد پایتخت گذشته و ناعادلانه ترین قضاوت کل لیگ برتر به استقلال تحمیل شد. هیچ صندلی در ورزشگاه نشکسته و هیچ اتوبوسی از شرکت واحد خسارت ندیده و مظلومانه شکستی که حق ما نبود را پذیرا شدیم.

 

اما امروز با یک شکست صدرنشینی موقت دو هفته‌ای را از دست دادند و زمین و زمان را به هم دوختند، از مسئولان گرفته تا کارشناسان فریاد وامصیبتا سر دادند....

 

اگر ضعف داوری عمدی باشد که نیست، پس جواب میلیون‌ها هوادار استقلالی بافرهنگ را چه کسی باید بدهد. اگر با جوسازی و شلوغ کاری منتظر فرصت دیگر هستید باید استقلال را از ادامه لیگ منصرف کنید تا شاید اتفاقی افتاد.»

پرسپولیسی ها زمین و زمان را به هم دوختند / جواب میلیون ها هوادار بافرهنگ استقلالی پس از داوری ناعادلانه دربی چیست
جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
آقای جویباری عزیز واقعاً از فوتبال چی میدونی که فکر میکنی داوری ناعادلانه بوده . اگه دقت کنی شما 4 گل خوردید و 10 گل نخوردید .
سعید
United States
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
شما که نظر دادی اخه چی از اقای جویباری میدونی خوبه بسیاری از هواداران پرسپولیس فریاد ابرویمان رفت سر دادند وقتی این اقای خوردبین با واسطه ها باعث شد یازده پنالتی برای پرسپولیس از اول فصل نگیرند ولی برای حریفان مقابلش بیست و هشت پنالتی نگیرند.برو عامو جان عز رادیو فقط دنبال میکنی اللته تعصب داری رو تیمت ولی عدالت نداری.دو پنالتی در دربی گرفته نشد و یک اخراجی همون دو پنالتی اول بازی دو.بر یک عقب میفتادید.بس کنید هواداران پرسپولیس جنبه باخت داشته باشید داوری که با شماست مشکل از سرپرس شما هست که خطا وسط زمین براتون نمیگیرن تمام دنیارو خراب میکنه ولی نمیگه برای حریف پنالتی نکرفتند.چطور بعد از داربی میگفتید اشتباه داوریه دیگه همه جا هست در ضمن با دقت و گذاشتن خط جلو سایه ها البته از زاویه دیگر کاملا مشخص هست حتی نیم تنه بازیکن نفت عقب تر هست.پس اول ببین بعد حرف بزن و الکی راجع به اقای جویباری حرف نزن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: