کد خبر: ۶۵۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۶۱۹
مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما با اشاره به سریال هایی که در این شبکه در حال تولید هستند بیان کرد که تاکنون حدود ۱۰ قسمت از سریال «چرخِ فلک» به تهیه کنندگی مجید مولایی تصویربرداری شد.
آخرین خبر از سریال رمضانی «چرخِ فلک»غلامرضا الماسی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما با اشاره به سریال «پریا» که به کارگردانی حسین سهیلی زاده در حال تصویربرداری برای شبکه سه است، بیان کرد: حدود ۸۰ درصد از این سریال تاکنون ضبط و تصویربرداری شده است و باید بین شبکه و معاونت سیما نوعی تصمیم گرفته شود تا زمان پخش سریال مشخص شود.

وی ادامه داد: ما حدود چندی پیش سریال «ملکا» را به کارگردانی احمد امینی کلید زدیم که این اثر هم برای پخش در اواخر تابستان یا اوایل پاییز در دستور کار قرار دارد. این سریال یک ملودرام اجتماعی است که به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب تولید می شود.

سریالی با مضمون قصاص

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما درباره موضوع سریال «ملکا» که پیش از این با نام «ماه و پلنگ» مطرح شده بود، عنوان کرد: داستان این سریال درباره یکی از شخصیت های داستان است که اشتباهی می کند و بعد درگیر مسایل قصاص و دیگر مشکلات آن می شود که در ادامه ماجرا اتفاقاتی رخ می دهد. همچنین این سریال سراغ مباحث اجتماعی و اقتصادی هم می رود.

الماسی با اشاره به سریال «چرخِ فلک» نیز توضیح داد: تولید سریال «چرخِ فلک» با دو گروه پیش می رود. مجید مولایی تهیه کنندگی و بهرام عظیم پور و عزیز الله حمیدنژاد کارگردانی آن را بر عهده دارند. این قصه فضایی اپیزودیک دارد و شخصیت های فرعی هر قسمت در قسمت بعدی به شخصیت های اصلی تبدیل می شوند. علیرضا طالب زاده سرپرست نویسندگان این کار است و تاکنون ۱۰ قسمت از سریال ضبط شده است.

سریال جلیل سامان ۱۵ اردیبهشت کلید می خورد

وی با اشاره به فضای اپیزودیک داستان عنوان کرد: علی رغم این فضای اپیزودیک از آنجایی که محور داستان مثل یک نخ تسبیح این قصه ها را به هم متصل می کند سریال توانایی جذب مخاطب را دارد.

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما با اشاره به سریال جلیل سامان یادآور شد: این کار با عنوان «پروین» یا «نفس» احتمالا ۱۵ اردیبهشت کلید می خورد.

وی در پایان با اشاره به این سریال ها عنوان کرد: اگر این چند سریال به همین شکل پیش رود تا پایان سال جدول کنداکتور پر خواهد شد که البته تصمیم گیری نهایی که سریال ها چگونه به پخش برسند به دست مدیران مربوطه انجام خواهد شد به طور مثال خود ما هم نمی دانیم سریال «پریا» چگونه پخش خواهد شد.
 مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: