کد خبر: ۶۵۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید: ۵۲۶
دبیر کل حزب کارگزاران گفت: با ترکیب مجلس دهم دولت بهتر از گذشته برنامه‌هایش را اجرا خواهد کرد.
دبیر کل حزب کارگزاران گفت: با ترکیب مجلس دهم دولت بهتر از گذشته برنامه‌هایش را اجرا خواهد کرد.

 غلامحسین کرباسچی در خصوص ترکیب مجلس آینده اظهار داشت: اکثریت ترکیب مجلس دهم از طرفداران دولت، اصلاحات و اعتدال است.

وی افزود: قطعا مجلسی مناسب تر برای همکاری و هماهنگی با دولت و همچنین پیشبرد و اهداف دولت یازدهم خواهیم داشت.

کرباسچی با اشاره به اینکه مجلس نهم با دولت ناسازگاری داشت، ادامه داد: تعدادی از نمایندگان مجلس نهم بی توجه بودند و برای بسیاری از برنامه‌های دولت ارزش قائل نبودند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پایان خاطر نشان کرد: اکثریت نمایندگان مجلس دهم با دولت همراه هستند از این رو دولت بهتر از گذشته برنامه‌هایش را اجرا خواهد کرد.

منصوری آرانی: پیش‌بینی می‌کنیم که در مجلس دهم سه فراکسیون تشکیل شود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم نیز گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که در مجلس دهم سه فراکسیون تشکیل شود.
عباسعلی منصوری آرانی پیرامون ترکیب و چینش جدید مجلس دهم، اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم که در مجلس دهم سه فراکسیون تشکیل شود.

وی ادامه داد: این فراکسیون‌ها اعم از فراکسیون اصول گریان سنتی، اصلاح طلبان و فراکسیون مستقلین خواهد بود و هر کدام از اینها مسیر خودشان را می‌دانند .

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل تصریح کرد: این ترکیب جدید می‌تواند مجلس فعالی داشته باشد که هر سه گروه باید بر روی قوانین، لوایح و طرح‌ها تاکید داشته و اظهار نظرات جدی را جامع عمل بپوشاند.

منصوری آرانی در پایان خاطر نشان کرد: به طور کلی این مجلس با این ترکیب جدید می‌تواند ضمن فعال بودن تحرکات مفید و خوبی را برای مردم به ارمغان بیاورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: