کد خبر: ۶۵۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۶۱۵
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به پیش بینی مشارکت۴۰ درصدی مردم گفت:تاکنون گزارش تخلف جدی بصورت مستند به ما ارائه نشده و در مجموع شاهد انتخاباتی آرام و مطلوب بوده ایم.
میزان مشارکت انتخاباتی تهرانی هارئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به پیش بینی مشارکت۴۰ درصدی مردم گفت:تاکنون گزارش تخلف جدی بصورت مستند به ما ارائه نشده و در مجموع شاهد انتخاباتی آرام و مطلوب بوده ایم.

سید شهاب الدین چاووشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان ملارد با اشاره به استقبال کمتر مردم در این استان در مقایسه با دور نخست انتخابات اظهار داشت:در مجموع به تصور بنده مشارکت ۴۰ درصد تخمین زده می شود که البته رقم دقیق آن نیازمند بررسی و ارزیابی هرچه بیشتر است که در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.

وی افزود: شاهد انتخابات آرام و مطلوبی بوده ایم و خوشبختانه مشکل و تخلف جدی تاثیرگزاری به ما گزارش نشده است.

چاووشی گفت: در صورت ارائه گزارش تخلف بصورت مستند، قطعا پیگیری های لازم با تشخیص فرمانداری، هیات نظارت و هیات اجرایی در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در صورت اثبات تخلف افراد هرچند بصورت جزئی، از حضور مجدد آن ها به عنوان عوامل اجرایی در انتخابات آینده جلوگیری خواهد شد و لذا توصیه می کنیم تمامی عوامل همچنان با پایبندی به قانون فرآیند انتخابات را به پایان برسانند.
 مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: