کد خبر: ۶۵۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۱۰۶۹
وزنه برداری قهرمانی آسیا - تاشكند؛
دارنده مدال نقره پیكارهای وزنه برداری قهرمانی جهان با بیان اینكه تمام تمركزش برروی المپیك 2016ریو است درعین حال گفت: رقابت های قهرمانی آسیا در تاشكند مسابقه ای است كه اگر خوب كار كنم مسیرم را برای المپیك هموار خواهد كرد.
مولایی: موفقیت در آسیا راهم را برای المپیك هموار می كندبهادر مولایی روز جمعه  افزود: با توجه به اینكه فردا باید برای رقابت های قهرمانی آسیا دردسته فوق سنگین به روی تخته بروم، دراین چند روز تمركزم را به روی این مسابقات گذاشته تا درمیدان آسیایی، شروع خوبی برای ریو داشته باشم.

دارنده مدال طلای نوجوانان و جوانان جهان ادامه داد: البته بعد از پیكارهای قهرمانی آسیا، تورنمنت بین المللی جام فجر را در تهران پیش رو داریم كه امیدوارم در آنجا نیز وزنه های خوبی را بالای سرببرم.
وی با بیان اینكه دو رویداد گزینشی برای حضور در المپیك را بعد از مسابقات آسیایی پشت سر خواهد گذاشت در خصوص موفقیتش درالمپیك گفت: درتاریخچه وزنه ایران نخستین فردی هستم كه در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان (طلای جوانان و نوجوانان جهان و نقره بزرگسلان جهان) را در كارنامه دارم و امیدوارم امسال در المپیك بتوانم با توجه به امیدی كه به خود و اعتمادی كه به سرمربی تیم ملی دارم، بتوانم مدال خوبی بگیرم.
وزنه برداردسته فوق سنگین ایران درمورد رقابت های قهرمانی آسیا نیز گفت: سطح چهل و ششمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در تاشكند تاكنون خوب بوده و بسیاری از تیم ها با توجه به اینكه حدود سه ماه به المپیك باقی مانده، نفرات اصلی خودشان را به ازبكستان نیاورده اند اما نفرات دوم تیم های قدرتمند آسیایی نیز حرف اول را در قاره كهن می زنند چرا كه ركوردها و وزنه هایی كه زدند خوب بود.
این وزنه بردار مازندرانی تیم ملی ادامه داد: من هم بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتی كه داشتم در اردوهای تیم ملی حضور یافتم و تاكنون درد زانو مرا اذیت نكرده و امیدوارم تا بازی های المپیك به همین گونه باشد.
مولایی خاطر نشان كرد: در اردوی تیم ملی نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و طی یك ماه گذشته نیز به ركوردهای خوبی رسیدم و اكنون دوباره باور كردم كه همان بهادر مولایی سه سال پیشم هستم (پیكارهای جهانی سال 2013 لهستان) كه می توانم از قدرت بدنی خود به خوبی در مسابقات استفاده كنم.
,وی در خصوص حریفان خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در این مسابقات چن شین از چین تایپه كه سال گذشته در رقابت های آسیایی تایلند اول شده بود حضور دارد و من مسابقه را به او واگذار كردم و مدال نقره گرفتم و ضمن آنكه روسلان نورالدین اف (دارنده مدال طلا و نقره جهان در دسته 105 كیلوگرم) از ازبكستان به دسته به اضافه 105 كیلوگرم آمده تا دو رویداد گزینشی خود را برای المپیك پشت سر بگذارد و توچایف از تركمنستان نیز ورزشكار خوبی است كه در گروه من قرار دارد و فكر می كنم كه رقابت قشنگی شود و امیدارم بتوانم هر شش حركت خود را به درستی بالای سر ببرم.
رقابت های دسته به اضافه 105 كیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا فردا (شنبه) ساعت 16:25 به وقت ایران برگزار می شود.
امروز (جمعه) نیز از ساعت 18:30 دو ورزشكار كشورمان علی هاشمی و رضا بیرالوند در دسته 94 كیلوگرم به روی تخته می روند.
چهل و ششمین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال 2016 آسیا از 5 تا 11 اردیبهشت ماه در تاشكند ازبكستان برگزار می شود.

 ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: