کد خبر: ۶۵۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۸۷۸
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: واژگونی خودروی سواری در کانال آب جاده «لاکان - رشت»، مرگ راننده و سرنشین را در پی داشت.
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: واژگونی خودروی سواری در کانال آب جاده «لاکان - رشت»، مرگ راننده و سرنشین را در پی داشت.

«شهرام مومنی» در خصوص حادثه سقوط خودرو در کانال آب، گفت: متأسفانه یک‌دستگاه خودروی پراید به همراه دو سرنشین پس از انحراف از مسیر، بطور واژگون در داخل کانال آب سقوط کرده که تیم اعزامی آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بوسیله جرثقیل و تجهیزات نجات سریعاً در کمتر از ۱۰دقیقه خودرو را از داخل کانال آب خارج کردند.

وی در ادامه با بیان این‌که هر دو سرنشین خودرو (یک مرد و یک زن) به‌علت نفوذ آب در داخل خودرو فوت کرده بودند، افزود: پس از خارج کردن محبوس‌شدگان تلاش بسیاری برای احیاء توسط تیم آتش‌نشانان و تیم اعزامی اورژانس انجام شد، اما متأسفانه راه به جایی نداشت.

مومنی خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: