کد خبر: ۶۵۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۵۴۲۵
همچنین در یکی دیگر از رستوران ها هم مشخص شد کله پاچه پاک نشده و با پوست در کنار گوشت مرغ نگهداری می شود. این وضعیت باعث آلودگی گوشت مرغ می شود.
گشت های تعزیرات از رستوران های منطقه فرحزاد در شمال غربی تهران بازرسی کردند.

به گزارش عصرایران، این گشت های مشترک با حضور نمایندگانی از سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسان بهداشت، دامپزشکی و اتاق اصناف بودند. 

بازرسان در بدو ورود با فروش لواشک و آلوچه های غیر بهداشتی از سوی برخی از اصناف منطقه مواجه شدند.

کارشناس بهداشت درباره لواشک هایی که در این منطقه به فروش می رسد گفت: تمامی مواد خوراکی عرضه شده در این منطقه غیرقابل مصرف بوده و به دلیل آلودگی بالا باید معدوم شود.

به گفته وی رنگ هایی که در این لواشک ها به کار رفته، رنگ های کاملا صنعتی بوده و در کارخانه های تولید فرش به کار می رود.

پس از اعلام نظر کارشناس بهداشت، قاضی سازمان تعزیرات نسبت حکم قضایی نابودی تمامی لواشک ها و مواد خوراکی غیر بهداشتی را صادر کرد و در همان منطقه این مواد غذایی امحا و نابود شد.

در بازرسی یکی از رستوران های منطقه نیز بازرسان با مواد پروتئینی تاریخ گذشته و یا دارای تاریخ انقضای مخدوش مواجه شدند که علاوه بر نمونه برداری، برای توقیف کامل این مواد غذایی دستور داده شد.

به گفته کارشناس بهداشت، مرغ های تازه ای که خریداری می شود باید در دمای 1 تا 4 درجه نگهداری شود و اقدام به فریز کردن آنها به مدت طولانی آن هم بدون نگهداری در بسته بندی های بهداشتی دارای مشکل است.

همچنین در یکی دیگر از رستوران ها هم مشخص شد کله پاچه پاک نشده و با پوست در کنار گوشت مرغ نگهداری می شود. این وضعیت باعث آلودگی گوشت مرغ می شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطیما
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
ایی چه ادمای بی فرهنگی
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
اره مثل شما
سلام هموطن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
1
اره این همان اغذیه فروشی است که درامد ماهیانه اش حدود ده برابر معلم زحمت کش و بیچاره مملکت است
بخورید از این غذاهای الوده تا میتوانید از غذای خانگی مادر زحمتکش خانه نخورید و دوری کنید اغذیه فروش محل صلاح شما را بهتر از مادرتان میخواهد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: