کد خبر: ۶۵۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۳۷۱
سرمربی بایرن مونیخ اتلتیکو مادرید را تیم خوبی عنوان کرد.
گواردیولا: اتلتیکو تیم خوبی استبایرن مونیخ چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی گفت: از بودن در این مرحله خوشحالیم. می‌دانیم همه بازی‌های نیمه نهایی سخت است. بالاترین عنوانی که اتلتیکو کسب کرده است برابر با رئال مادرید و بارسلونا است. این بالاترین سیر صعودی دیگو سیمئونه و شاگردانش است. تلاش خواهیم کرد دو بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

سرمربی بایرن مونیخ درباره آمادگی بواتنگ اظهار کرد: او آماده است، از لحاظ ذهنی نیز چنین شرایطی دارد. همه بازیکنانی که به همراه تیم سفر کردند شانس بازی دارند و برای تیم مهم هستند. فقط من باید تصمیم بگیرم چه کسی به میدان برود.

او درمورد نحوه بازی اتلتیکو گفت: آن‌ها به خوبی کارهای خود را انجام می‌دهند و تنها دفاع نمی‌کنند. پنج سال است که برابر این تیم بازی نکرده‌ام. آن‌ها استراتژی خاص خودشان را دارند. کوکه خیلی خوب شوت می‌زند. بازیکنان سطح بالایی ندارند اما در حمله خوب کار می‌کنند. راه را می‌بندند و به خوبی از زمین حریف پرس می‌کنند. سه سال است که برای فتح لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری رقابت می‌کنند. برای انجام این کار باید از همه لحاظ خوب باشید. سعی خواهیم کرد به آن‌ها ضربه بزنیم.

پپ درباره آخرین شانس قهرمانی‌اش با بایرن در این بازی‌ها گفت: عملکرد خوبی در این سه سال داشتم و سه بار در نیمه نهایی حضور داشتیم. فکر می‌کنم بهترین سرمربی هستم و خیلی آرام هستم. دوران خوبی را در اینجا سپری کردم. سعی خواهیم کرد به فینال برسیم.

او در پایان اظهار کرد: من این اتلتیکو را دوست دارم. در همه بخش‌ها خوب کار می‌کند.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: