کد خبر: ۶۵۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۶۱۹
پرسپوليس با برانكو ايوانكوويچ روزهاي بسيار خوبي را پشت سر مي‌گذارد؛ طوري كه خيلي‌ها اين تيم را مدعي اول قهرماني به شمار مي‌آورند.
شاهکار برانکو از اینجا معلوم می‌شودپرسپوليس با برانكو ايوانكوويچ روزهاي بسيار خوبي را پشت سر مي‌گذارد؛ طوري كه خيلي‌ها اين تيم را مدعي اول قهرماني به شمار مي‌آورند. او با كسب پيروزي‌هاي پياپي و ارايه نمايش‌هاي دلبرانه، حسابي هواداران را به وجد آورده و پرسپوليس را از پايين‌ترين نقطه جدول به بالاترين جاي آن كشانده است. تيم پروفسور در حال حاضر 21هفته است كه نباخته و 5هفته است كه به صورت متوالي رقبا را شكست مي‌دهد. همين نتايج باعث شده سرخپوشان رفته رفته از تفاضل گل خوبي هم بهره‌مند شوند. با وجود ضعف در خط دفاعي و تعداد فراوان گل‌هاي دريافتي، تيم برانكو آنقدر گل زده كه حالا با تفاضل مثبت15 در كنار استقلال تهران از بهترين آوراژ گل برخوردار است. اهميت اين موضوع زماني دوچندان مي‌شود كه بدانيم پرسپوليس در سال‌هاي گذشته معمولا از تفاضل گل پايين رنج مي‌برده و در بسياري از مقاطع حتي تفاضل اين تيم منفي بوده است!

از كابوس تا رويا

فصل گذشته برانكو از هفته بيست‌وششم روي نيمكت پرسپوليس نشست و هدايت اين تيم را بر عهده گرفت. در آن زمان سرخپوشان روي پله نهم جدول ليگ چهاردهم قرار داشتند و تفاضل گل‌شان منفي بود. حالا درست يك فصل كامل از آن روز گذشته و وضع پرسپوليس خيلي فرق كرده است. تيم برانكو كه فصل گذشته را با همان تفاضل منفي4 به پايان برد، در پايان مسابقات هفته بيست‌وهفتم ليگ پانزدهم، از تفاضل بسيار خوب مثبت15 برخوردار شده؛ آنچه با در نظر گرفتن انبوه موقعيت‌هاي از دست رفته، پنالتي‌هاي سوخته و توپ‌هاي پرشماري كه سرخپوشان به تير دروازه حريفان كوبيده‌اند، يك عدد جالب و قابل تامل به حساب مي‌آيد.

يك فصل كامل منفي بودند

وضع امروز سرخپوشان را بايد با فصل گذشته مقايسه كرد تا به نتايج جالبي رسيد. خوب است بدانيد فصل گذشته حتي يك هفته هم تفاضل گل پرسپوليس مثبت نبوده؛ آوراژ آنها 26هفته منفي بوده و 4هفته هم عدد صفر را نشان مي‌داده! عجيب‌تر اينكه در تمام طول نيم‌فصل دوم ليگ چهاردهم، تفاضل گل پرسپوليس منفي بود و در دور برگشت حتي يك بار هم صفر نشد.

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: