کد خبر: ۶۵۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۴۶۳
فدراسیون فوتبال در تلاش است ورزشگاه دستگردی تهران را به طور اختصاصی برای تیم ملی در اختیار بگیرد.
دستگردی ورزشگاه اختصاصی تیم ملی؟! فدراسیون فوتبال در تلاش است ورزشگاه دستگردی تهران را به طور اختصاصی برای تیم ملی در اختیار بگیرد. مذاکراتی در همین راستا انجام شده و اگر قرارداد بسته شود در ورزشگاه دستگری تهران فقط تیم ملی تمرین خواهد کرد و دیگر هیچ جلسه تمرینی و هم چنین بازی‌ای از سوی تیم‌های دیگر در این ورزشگاه انجام نخواهد شد.

کی روش پیشتر هم به هیچ تیمی اجازه تمرین و بازی در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی را نمی‌داد و بر این باور است زمینی که تیم ملی در آن تمرین می‌کند مقدس است و نباید در اختیار تیم‌های دیگر قرار گیرد.

البته در فوتبال حرفه‌ای هم این چنین است. در زمینی که تیم ملی تمرین می‌کند دیگر تیم‌ها تمرین نمی‌کنند.

هم اکنون بازی‌های رسمی سایپا در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود. جالب اینکه تیم کره جنوبی که برای انجام بازی دوستانه با ایران به تهران سفر کرده بود بعد از تمرین در ورزشگاه دستگردی به کیفیت چمن اعتراض کرده بود.

ورزش سه:
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: