کد خبر: ۶۵۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۳۴۱
تیم فوتبال استقلال با وجود انتقادات شدید هواداران و کارشناسان، آمار قابل دفاعی در این فصل ثبت کرده است.
آمار قابل دفاع مظلومی در لیگ پانزدهم
انتقادات از تیم فوتبال استقلال پس از شکست در هشتادودومین دربی پایتخت و سقوط به رتبه سوم جدول به اوج خود رسید. با این حال نگاهی به جدول نشان می‌دهد شاگردان پرویز مظلومی تا پایان هفته بیست‌وهفتم عملکرد خوبی داشته‌اند.

خط حمله تیم فوتبال استقلال در 12 بازی نیم‌فصل دوم موفق شده 15 بار دروازه حریفان را باز کند. دو گل از این 15 گل وارد دروازه پرسپولیس و سه گل هم به فولاد خوزستان، قهرمان لیگ برتر سیزدهم و دومین تیم برتر نیم‌فصل دوم لیگ برتر پانزدهم زده شد.

مهدی رحمتی در 23 دیداری که درون دروازه استقلال قرار گرفته 11 کلین‌شیت به نام خود ثبت کرده است. استقلال در خط حمله و دفاع عملکرد نسبتا خوبی داشته تا جایی که بسیاری از کارشناسان معتقدند رحمتی می‌تواند بار دیگر پیراهن شماره یک تیم ملی را بر تن کند و سجاد شهباززاده هم شایستگی حضور در تیم ملی را دارد.

استقلال همچنان شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر پانزدهم را دارد. این تیم دومین خط حمله برتر لیگ را دارد و در دو بازی اخیر خود 5 گل به ثمر رسانده است که نشان می‌دهد مظلومی کارنامه قابل دفاعی دارد و نباید تمامی انتقادات از او و تیمش را منطقی دانست.

 میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: