کد خبر: ۶۵۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
تعداد بازدید: ۴۲۳
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از بازی سنگ‌های نیم‌کیلویی به سمت من پرتاب شد و واقعا شانس آوردم که زنده ماندم.
عالیشاه: شانس آوردم بعد از بازی زنده ماندمامید عالیشاه درباره شادی گلی که روز گذشته با پیراهن شماره 33 و بازوبند کاپیتانی پرسپولیس انجام داد، گفت: دیروز وقتی گل زدیم بازیکنان در گوشه‌ای از زمین حضور داشتند اما من به دلیل اینکه هادی و مهرداد که دو عضو خانواده ما بودند از دست دادیم، وظیفه داشتم به یاد آنها باشم.

وی ادامه داد: به همین دلیل مقابل دوربین تلویزیونی پیراهن شماره 33 را به یاد اولادی و بازوبند کاپیتانی را به یاد نوروزی نشان دادم تا به یاد این دو عزیز سفر کرده باشم.

عالیشاه در خصوص اتفاقات بعد از بازی هم تصریح کرد: واقعا شانس آوردیم که زنده ماندیم. وقتی داور سوت پایان بازی را زد از ترس اینکه هواداران استقلال اهواز درون زمین بریزند و برای ما مشکل‌ساز شوند به سمت رختکن فرار کردم اما باورتان نمی‌شود بگویم سنگ‌های نیم کیلویی به سمت ما پرتاب می‌کردند که اگر یکی از این سنگ‌ها به من می‌خورد قطعا جان خودم را از دست می‌دادم اما خدا را شکر همه چیز به خیر و خوشی گذشت.

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: