کد خبر: ۶۵۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۳۹۸
یک منبع آگاه گفت: چهار تماشاگر متخلف دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس داخل ورزشگاه دستگیر شدند.
دستگیری 4 تماشاگر دیدار اهوازیک منبع آگاه انتظامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حواشی روز گذشته در ورزشگاه تختی اهواز گفت: یگان ویژه و ماموران انتظامی  همانند گذشته به وظیفه خود عمل کرده و مانع ورود اشیا ممنوع از جمله ترقه های دست ساز به ورزشگاه شدند.

وی در مورد سنگ های پرتاب شده به سوی بازیکنان و تماشاگران در داخل ورزشگاه گفت: ساعتی قبل از آغاز بازی چند تماشاگر متخلف اقدام به تخریب سکوها و سنگ های گرانیتی ورزشگاه کردند و این سنگ ها را به داخل زمین پرتاب کردند.

به گفته این منبع آگاه هیچ درگیری پس از پایان بازی رخ نداد و خوشبختانه تماشاگران بدون درگیری فیزیکی رو در رو ورزشگاه را تخلیه کردند.

وی در مورد تصاویر مجروحان این دیدار،گفت: مجروحان این دیدار که تصاویرشان پخش شد به علت سنگ پراکنی طرفداران فوتبال به یکدیگر مجروح شدند.

وی در پایان گفت: در زمان برگزاری بازی 4 تماشاگر متخلف در داخل ورزشگاه شناسایی و بازداشت شدند.

 میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: