کد خبر: ۶۵۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۵۳۰
با گذشت 72ساعت از زمان شروع تبليغات رسمي دور دوم دهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي حاميان هشت نامزد به دور دوم راه يافته در چهار حوزه انتخابيه استان فارس رقابت تنگاتنگي را در قالب هاي مختلف تبليغي از نصب پوستر گرفته تا برگزاري برنامه هاي سخنراني و محفلي آغاز كرده اند.
رقابت حاميان هشت نامزد دور دومي استان فارس براي كسب چهار كرسي مجلس دهم
 مردم فهيم و آگاه استان فارس در هفتم اسفندماه 94در انتخابات مجلس شوراي اسلامي با حضور بالاي 60درصدي خود تكليف 14كرسي از 18كرسي نمايندگي اين ديار در مجلس دهم را روشن كردند و اين روزها در حوزه هاي انتخابيه شيراز ، ممسني و رستم ، داراب و ني ريز و استهبان هم خود را براي حضور پر نشاط ديگري در دهم ارديبهشت ماه جاري آماده مي كنند تا تكليف چهار كرسي مانده در اين استان را مشخص كنند.
فرمانداران اين حوزه هاي انتخابيه ضمن فرا خواندن مردم براي حضور گسترده و حماسي در اين مرحله از دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از آمادگي كامل براي جمع آوري و صيانت از تك تك آراي مردم خبر دادند.
آنان در گفت و گو با خبرنگاران ايرنا مستقر در اين چهار حوزه انتخابيه افزودند: بدون شك واجدين شرائط راي دادن در اين حوزه هاي انتخابيه در روز دهم اردي بهشت ماه با حضور حماسي خود چون مرحله قبل در هفتم اسفند يكبار ديگر جهانيان را بهت زده خواهند كرد و نشان خواهند داد كه همچنان به دستاوردهاي انقلاب چندين دهه اي خود وفادارند.
رهام پيكري فرماندار شهرستان ممسني كه با ديگر شهرستان همجوارش رستم يك حوزه انتخابيه را تشكيل مي دهند همراهي و حضور و نشاط مردمي اين حوزه انتخابيه در دور اول انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفند را ستود و پيش بيني كرد كه حضور مردم در پاي صندوقهاي راي در مرحله دوم هم خيره كننده باشد.
اسفنديار احمدي منش فرماندار شهرستان رستم هم گفت :تمهيدات لازم براي جمع آوري آراي مردم در شعب اخذ راي پيش بيني شده از هر حيث آماده شده و قطعا مردم اين شهرستان با حضور آگاهانه خود به دو رقيب مرحله دوم راي خواهند داد و يك انتخاب درست را رقم خواهند زد.
به گفته پيكري و احمدي منش دو فرماندار مستقر در يك حوزه انتخابيه از رقابت تنگاتنگ حاميان نامزدهاي دور دومي اين حوزه انتخابيه سخن گفتند و از هواداران نامزدهاي اين دور خواستند تا در زمان تعيين شده تبليغات رسمي رعايت موازين قانوني را كنند.
به گفته عبدالرضا قاسمپور فرماندار داراب ديگر حوزه انتخابيه فارس كه انتخاباتش به دور دوم كشيده شده است ، شور و نشاط وصف ناپذيري ميان حاميان نامزدهاي اين دور از انتخابات پديد آمده و شواهد حكايت از اين دارد كه يك انتخاب سالم و در عين حال با حضور گسترده مردمي را در نقطه از فارس پهناور شاهد باشيم .
محمد مهدي شرفي و امير اميري فرمانداران حوزه انتخابيه ني ريز و استهبان هم از رقابت فشرده حاميان 2نامزد مرحله دومي اين شهرستانها مي گويند و اظهار مي دارند كه فضاي سالم و مطلوبي بر فضاي تبليغات اين دو شهرستان در قالب يك حوزه انتخابيه وجود دارد.
حيدر عاليشوندي فرماندار شهرستان شيراز كه بعنوان يك حوزه مستقل در مرحله اول انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفندماه مردم تكليف سه كرسي از چهار كرسي نمايندگي اين شهرستان را روشن كردند ، گفت : هواداران دو رقيب راه يافته به دور دوم انتخابات مجلس در يك رقابت نفس گير اين روزها در قالب سخنراني ها و برگزاري نشست هاي انتخاباتي مي روند كه در انتخاب نماينده چهارم مردم شيراز در مجلس با حضور حماسي خود در پاي صندوقهاي راي برگ زرين ديگري را بر افتخارات اين ديار مهد تمدن و فرهنگ بيفزايند.
برآيند حاصل از رصد فضاي انتخاباتي دور دوم مجلس دهم در چهار حوزه انتخابيه استان فارس طي روزهاي اخير نشان مي دهد همچنان كه مشاركت 64.85 درصدي مردم فارس در انتخابات روز جمعه هفتم اسفند را داشتيم در مرحله دوم هم در حوزه هاي انتخابيه مشمول نيز مشاركت حداكثري را داشته باشيم .
استان فارس داراي 18كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است كه در مرحله اول انتخابات در هفتم اسفندماه 14نماينده اين استان با اراي بالا تعيين شدند و در روز دهم اردي بهشت ماه جاري نيز هم در حركتي خودجوش و مردمي شاهد برگزيده شدن چهار نماينده ديگر اين استان در چهار حوزه انتخابيه خواهيم بود.

 ايرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: