کد خبر: ۶۵۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۳۲۹
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر دپورتیوو لاکرونیا گفت: این بار بر خلافه هفته گذشته بدشانس نبودیم.
انریکه: این بار بدشانس نبودیملوئیس انریکه در نشست خبری پس از پیروزی 8 بر صفر تیمش برابر دپورتیوولاکرونیا گفت: هفته گذشته البته بد بازی کردیم اما بسیار بدشانس هم بودیم. هر چه زدیم بر در بسته خورد اما این بار اتفاقا همه توپ‌های ما وارد دروازه شدند. هراسی از سایر رقبا نداریم و سرنوشت قهرمانی در دست خودمان است و خواهد بود.

وی ادامه داد: این یک پیروزی معمولی نبود و حریف ما به خصوص در نیمه دوم آنقدر روحیه خود را از دست رفته می‌دید که حتی حاضر نبود در معدود فرصتها خودش هم برای گلزنی تلاش کند. این یک نتیجه خاص بود و نباید مغرور باشیم، در چند بازی باقیمانده باید با تمام قدرت وارد میدان شده و برای قهرمانی بجنگیم. این برای من و مردانم اهمیت دارد.

 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: