کد خبر: ۶۵۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۱۷۳۵
قایق بادی بنز به اندازه ی ماشین های این کمپانی لوکس و زیبا است.
وب‌سایت تک اِرا: اگر تا به حال آرزو داشته اید که ماشین لوکس آلمانی خود را در آب برانید، مرسدس بنز چاره ی آن را یافته است.

طراحی قایق بادی بنز با الهام از کلاس اس مرسدس

این خودروساز آلمانی برای ساخت این وسیله از Silver Arrows Marine کمک گرفته تا قایق بادی بنز را بر اساس کلاس اس مرسدس طراحی کند. این وسیله، با نام ارو ۴۶۰-گرانتوریزمو Arrow 460-Granturismo معرفی شده است. در قایق بادی بنز تجهیزاتی مانند تختخواب، یخچال و سیستم های رادیویی متداوم تعبیه شده است؛ همچنین طراحی ویژه ای از کاهش تاثیر شیشه انجام شده که از هر جهت، زاویه ی مناسبی برای تماشای اقیانوس وجود داشته باشد. با این اوصاف، می توان نتیجه گرفت تنها چیزی که به آن نیاز دارید، جمع دوستانی است که در قایق بادی بنز ، اوقات خوشی را با آنها سپری کنید.

 قرار بود طراحی قایق بادبانی بنز ،چیزی شبیه به ماشین های فوق العاده لوکس کلاس اس مرسدس بنز باشد..

طراحی قایق بادی بنز با الهام از کلاس اس مرسدس

طول این قایق، ۴۶.۵ پا، معادل ۱۴ متر است. زمانی که از سواری با قایق بادی بنز اشباع شدید، می توانید به ماشین لوکس کلاس اس خود بازگردید.

طراحی قایق بادی بنز با الهام از کلاس اس مرسدس

این قایق، با قدرت ۹۴۷ اسب بخار، به اندازه ی ۱۰ نفر ظرفیت دارد و حداکثر می تواند ۳۸ گره (اصطلاح دریانوردی) را طی کند.

طراحی قایق بادی بنز با الهام از کلاس اس مرسدس

جنس صندلی های داخل قایق، از نوع چرم مات بوده و سرتاسر قایق از چوب اوکالیپتوس ساخته شده است.

طراحی قایق بادی بنز با الهام از کلاس اس مرسدس

قیمت قایق بادبانی بنز و تعداد تولید آن مشخص نیست. البته بعید به نظر می رسد که در صورت تولید عمده، قیمت ارزانی داشته باشد. ناگفته نماند که مرسدس بنز کلاس اس، شامل آن نخواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: