کد خبر: ۶۵۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۳۹۷
در پایان جلسه روز گذشته کمیته انضباطی درباره دربی 82 تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.
رأی متخلفان دربی 82 صادر شدبه رغم صحبت های مطرح شده از سوی رئیس کمیته انضباطی از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری دربی 82 و اظهار رضایت نسبی از برگزاری این دیدار روز گذشته جلسه مربوط به اتفاقات این مسابقه در کمیته انضباطی برگزار شد.

اسماعیل حسن زاده در گفت وگو با ما در این باره اظهار داشت: گزارش هایی که از ناظر بازی و داوری همچنین نماینده کمیته انضباطی در ورزشگاه به دست مان رسید را بررسی و تصمیماتی در رابطه با این دیدار و دو تیم اتخاذ کردیم که به زودی به طور رسمی ابلاغ خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود مسئولان کمیته انضباطی در انتظار پخش تصاویر دیده نشده در برنامه 90 از حاشیه های دربی 82 بوده اند تا آرای قطعی خود را درباره متخلفان احتمالی صادر کنند گفت: خیر. ما با اتکا به گزارشات کاملی که به دست ما رسیده بعد از ظهر دیروز تصمیمات مان را گرفته ایم و به زودی آنها را ابلاغ خواهیم کرد.

براساس این گزارش احکام کمیته انضباطی طبق روال پس از تایید و امضای علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال ابلاغ می شود.

تعدادی از بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در جریان این دیدار رفتارهای غیرورزشی از خود نشان دادند و علاوه بر آن در چند نوبت نارنجک هایی از سوی طرفداران هر دو تیم به پیست تارتان زمین آزادی پرتاب شد که یکی از آنها به صورت مامور نیروی انتظامی آسیب رساند.

کاپ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: