کد خبر: ۶۵۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۳۹۱
ملی پوش ایرانی در اولین بازی که به صورت ثابت در ترکیب تیمش به میدان رفته بود نتوانست مانع شکست ترک در لیگ برتر روسیه شود.
میلاد محمدی که در روزهای پایانی نقل و انتقالات نیم فصل از راه آهن جدا و راهی ایالت چچن در روسیه شد تا با پیراهن ترک گروژنی به میدان برود سرانجام دیروز برای اولین بار طعم حضور در ترکیب ثابت را چشید گرچه پا قدم او برای چچنی ها اصلا خوب نبود و آنها با شکست برابر کراسنودار از رسیدن به جمع مربع قهرمانی بازماندند.


ملی پوش ایرانی که در دو دهفته گذشته هم به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود این باز از دقیقه اول بازی کرد و در طول 83 دقیقه ای که در میدان بود در نقش وینگر چپ و راست توانست نمایش خوبی از خود ارائه بدهد اما همین نمایش هم برای فرار از شکست ترک کافی نبود تا اولین بازی که محمدی در ترکیب ثابت به میدان رفت چندان شیرین تمام نشود.


نکته جالب این که سرمربی ترک گروژنی در پایان بازی به تمجید از عملکرد ستاره جوان ایرانی اش پرداخت و مدعی شد هر چه بازی ها جلوتر برود تجربه میلاد محمدی هم بیشتر شده و می تواند راحت تر قابلیت هایش را به رخ بکشد.
ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: