کد خبر: ۶۵۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۷۶۵
دادستان رباط‌کریم از وقوع یک مورد خودکشی با قرص برنج خبر داد و گفت: برای این موضوع پرونده تشکیل شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
دادستان رباط‌کریم از وقوع یک مورد خودکشی با قرص برنج خبر داد و گفت: برای این موضوع پرونده تشکیل شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

«حجت‌الاسلام قاسم‌پور» گفت: 24 فروردین ماه پسر و دختری حدوداً 30 ساله خود را با داروهای غیرمجاز مسموم کردند که این اتفاق منجر به مرگ دختر شد و پسر همچنان در کما و بیهوشی است.

وی ادامه داد: در تحقیقات نخست مشخص شده این دختر و پسر با قرار قبلی اقدام به این کار کرده‌اند و پیش از این با یکدیگر رابطه دوستی برقرار کرده و قصد ازدواج داشتند که خانواده پسر با این وصلت مخالف بودند.

حجت‌الاسلام قاسم‌پور افزود: خودکشی در خانه مستقل دختر اتفاق افتاده که وی مطلقه و صاحب یک فرزند بوده است. دادستان رباط‌کریم تصریح کرد: برای این موضوع پرونده تشکیل شده و در حال حاضر در دادسراست و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

روزنامه ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: