کد خبر: ۶۵۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۴۵۱
جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد كشور در اعتراض به دریافت نكردن معوقات حقوقی خود و شماری از آموزشیاران نهضت سواد آموزی برای رسیدگی به وضعیت استخدامی خود صبح امروز - دوشنبه - مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع كردند.
تجمع جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد كشور و آموزشیاران نهضت سواد آموزی مقابل مجلس
یكی از این تجمع كنندگان در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: ما مدت ها است معوقات حقوقی خود را دریافت نكرده ایم و هیچ كس هم پاسخگوی ما نیست.
وی افزود: ما بازنشستگان صنعت فولاد مطالباتی همچون دریافت حقوق در موعد قانونی، تكمیل احكام سال 91 و رفع مشكلات درمانی و هزینه‌ای را از دولت و مجلس خواستار هستیم.
این بازنشسته صنعت فولاد تاكید كرد: 85 هزار بازنشسته صندوق فولاد كشور دو ماه معوقات حقوقی دارند و صندوق بازنشستگی فولاد توان پرداخت بدهی‌های خود را ندارد و این صندوق در حال ورشكستگی است.
وی به نمایندگی از تجمع كنندگان خواستار حل هر چه سریع تر این مشكل شدند.
محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم كرمان در مجلس نیز امروز در جمع این تجمع كنندگان حضور یافت.
وی گفت: در لایحه بودجه سال 95 راهكاری برای حل مشكل شما در نظر گرفته شده است.
بازنشستگان صنعت فولاد كشور برای رسیدگی به مشكل خود بارها در مقابل مجلس شورای اسلامی و وزارت امور اقتصادی و دارایی تجمع كرده اند.

**تجمع جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی مقابل مجلس
همچنین امروز جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در اعتراض به تبدیل نكردن وضعیت قراردی خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع كردند.
این تجمع كنندگان خواستار تبدیل وضعیت قراردادی خود شدند و در این راستا از نمایندگان مجلس خواستند كه مشكلات آنان را حل كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: