کد خبر: ۶۵۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۵۳۰
پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد تیمش کاملا یک‌طرفه دربی را به سود خود به پایان برده است.
بزیک: به مظلومی خرده نگیریدادموند بزیک گفت و گوی خود را درباره دربی 82 اینطور آغاز می کند: بازی خیلی زیبایی را شاهد بودیم. این دیدار تماشاگر پسند باعث شد تمام مردم از دیدنش لذت ببرند. فکر می کنم پرسپولیس هم به چیزی که لیاقتش را داشت،‌رسید. این تیم عملکرد خیلی خوبی داشت و در نهایت توانست نتیجه لازم را کسب کند.

بازی یک‌طرفه بود

خوش‌بین‌ترین هوادار تیم پرسپولیس هم تصور نمی‌کرد این تیم 4 گل به ثمر برساند. مهاجم سابق پرسپولیس با تایید این ادعا عنوان می‌کند: این بازی همیشه حساس است و واقعا نمی‌کردم این نتیجه رقم بخورد. با این وجود تیم برانکو برای این بازی برنامه داشت و از دقیقه یک تا 95 با برنامه بازی کرد. فکر می کنم پرسپولیس مستحق کسب چنین پیروزی‌ای بود. تاکتیک‌پذیری بازیکنان فوق‌العاده بود و باعث شد بازی یک‌طرفه باشد. موقعیت‌های دیگری هم نصیب تیم پرسپولیس شد اما از دست دادند. ضمن اینکه استقلال هم چند فرصت گلزنی داشت.

حرف هواداران درست است

پیشکسوت سرخ‌پوشان درباره اینکه هواداران این تیم اعتقاد دارند نماد 4 از استقلال گرفته شده است، تاکید می‌کند: این عددها برای هواداران است و هرچه آن‌ها می‌گویند درست است.

کلید قهرمانی،‌ملوان بود

بزیک درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری بیان می‌کند: به نظر من کلید قهرمانی پرسپولیس در دیدار با ملوان بود، نه مسابقه با استقلال. برد مقابل ملوان از نظر روحی به بازیکنان پرسپولیس کمک زیادی انجام داد و باعث شد نفرات با روحیه زیاد به دربی بروند. پرسپولیس حالا مدعی اول قهرمانی است و امیدوارم با این روحیه خوب بتواند در 4 مسابقه آینده نیز نتیجه‌ دلخواه را کسب کند.

به مظلومی خرده نگیرید

او صحبت‌هایش را با اظهارنظر درباره انتقادهایی که از مظلومی می‌شود به پایان می‌برد: به نظر من این مسائل در فوتبال پیش می‌آید. همه‌جای دنیا چنین اتفاقاتی رخ می دهد. شما دیدید در ال‌کلاسیکو چه شد و نباید به مظلومی خرده گرفت. هیچ مربی دوست ندارد بازی را ببازد و الان هم باید اجازه دهند مظلومی کارش را با قدرت جلو ببرد.

ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: