کد خبر: ۶۵۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۵۰۰
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از هفته ها پیش از دربی با اطمینان درباره این بازی صحبت می کرد.
ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از هفته ها پیش از دربی با اطمینان درباره این بازی صحبت می کرد. ترکیب تهاجمی قرمزها و اعلام زودهنگام آن نیز خبر از همین اعتماد به نفس می داد؛ دربی بزرگی که ایوانکوویچ آن را با استراتزی همه یا هیچ آغاز کرد.

برانکو در رختکن به بازیکنان چه گفت؟

نکته جالب درباره برانکو ،توپ و تشر و جدیت او در بین دو نیمه بود. درحالی که پرسپولیسی ها با کمی تنش ، ناشی از درگیری رحمتی با محسن مسلمان وارد رختکن شده و البته از نتیجه 2-0 بسیار خوشحال بودند ، برانکو به سرعت همه حواس را متوجه خود کرد و گفت : 2-0 خطرناک ترین نتیجه فوتبال است و ما باید گل سوم را در سریع ترین زمان ممکن بزنیم . به هیچ وجه از این نتیجه خوشحال نباشید چون استقلال با یک گل می تواند بازی را برگرداند . پس وقتی به زمین برمی گردید ، وظیفه اول شما گلزنی باشد . ما گل سوم را می خواهیم .

برانکو در رختکن به بازیکنان چه گفت؟

پرسپولیس با همین تاکتیک نیمه دوم را آغاز کرد و به گل سوم و چهارم رسید . اگرچه آبی ها نیر در نیمه دوم دو گل به ثمر رساندند تا این دربی پرهیجان تر دنبال شود . نکته جالب جشن بازیکنان در تمجید از سرمربی تیم بود . آنها مثل بازی ملوان ، برانکو را این بار در زمین چمن گیرانداختند و او را به آسمان پرتاب کردند ؛ کاری که نشان از محبوبیت این مربی کروات در میان بازیکنان نیر دارد.

برانکو در رختکن به بازیکنان چه گفت؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: