کد خبر: ۶۵۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۴۴۷
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: همیشه به تیم اطمینان داشتم و قلبا انتظار این برد را می کشیدم.
طاهری: برای حفظ طارمی سعی می‌کنیمعلی اکبر طاهری درباره برگزاری جشن تولدش در درفشی فر اظهار داشت: از اینکه اعضای تیم زحمت کشیدند و دل هواداران را شاد کردند، شاد هستم نه جشن تولدم.

وی درباره اینکه انتظار این برد را داشت گفت: همیشه به تیم اطمینان داشتم و قلبا انتظار این برد را می کشیدم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد: باید با برنامه باشیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. اگر برنامه نداشته باشیم خیلی زود همه چیز بر هم می ریزد. در چنین شرایطی پیروزی ها و دستاوردها پایدار می شود. نوسانات شدید و بالا و پایین شدن قهرمانی را از ما می گیرد. باید به همین روند ادامه دهیم.

طاهری همچنین درباره پاداش دربی گفت: درباره پاداش ها باید بگویم انشاالله این اتفاق هم می افتد. باید سعی کنیم هواداران را به همین شکل شاد نگه داریم.

وی درباره حفظ طارمی گفت: برای حفظ این تیم خوب همه تلاش را می کنیم. تا آخر فصل زمان باقی مانده است. صحبت های ابتدایی در این باره صورت گرفته است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شانس قهرمانی تیمش بیان داشت: ما همیشه به قهرمانی امیدوار هستیم و انشاالله با حمایت آنها به سمت قهرمانی حرکت می کنیم.

وی درباره نتیجه پرگل دربی گفت: این نتیجه باعث دلگرمی طرفداران ما شد و انشاالله حمایت ما بیشتر شود تا باز هم بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

کاپ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: