کد خبر: ۶۵۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۷
تعداد بازدید: ۸۱۶
برانکو ایوانکوویچ برای بازی حساس روز جمعه تنها کمال کامیابی نیا را از جمع بازیکن ثابت خود در ترکیب اصلی به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، پرسپولیسی‌ها روز جمعه در حساس ترین بازی فصل خود و در دربی در حالی روبرو استقلال قرار خواهند کرد که کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت و البته خبر خوش برای سرمربی کروات پرسپولیس پایان مصدومیت امید عالیشاه و بازگشت سوشا مکانی و علی علیپور خواهد بود.

مهمترین تغییر احتمالی پرسپولیس در درون دروازه این تیم خواهد بود و به نظر می رسد با توجه به اعتقاد برانکو و کادرفنی اش به سوشا مکانی و حساسیت بالای بازی، این دروازه بان با پایان محرومیت اش بار دیگر به درون دروازه بازگردد و شماره یک پرسپولیس در این بازی لقب گیرد.

ترکیب چهار نفره خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر خواهد بود و محسن بنگر به عنوان کاپیتان در کنار لوکا ماریچ، محمد انصاری و رامین رضاییان به میدان خواهند رفت.
 
ابهام پرسپولیس البته در پست هافبک دفاعی خواهد بود و باید دید با توجه به محرومیت کمال کامیابی نیا، برانکو از مهرداد کفشگری با خصوصیات تدافعی تر استفاده خواهد کرد یا احمد نوراللهی جوان، پا به توپ و انرژیک را در این پست خواهد گمارد. با توجه به گمانه زنی ها البته شانس احمد نوراللهی بیشتر خواهد بود و این بازیکن در کنار محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه ترکیب چهار نفره این تیم را در خط میانی تشکیل خواهند داد. 

علی علیپور نیز با پایان محرومیت یک جلسه‌ای‌اش در کنار مهدی طارمی قرار خواهد گرفت تا خط حمله زهردار این تیم با این دو بازیکن جوان شکل یابد.

پرسپولیس روی نیمکت نیز الکساندر لوبانف، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی، وحید حیدریه، بابک حاتمی و جری بنگستون را در اختیار خواهد داشت و باید دید تفکرات برانکو در حساس ترین دربی این چند فصل اخیر چگونه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: