کد خبر: ۶۵۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۳۷۴
منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم گفت كه مجلس آينده با مبنا قرار دادن اقتصاد مقاومتي بايد در جهت رفع مشكلات اقتصادي كشور بخصوص مساله مهم معيشت مردم ، اشتعال جوانان ، رشد اقتصادي و مهارم تورم با حمايت جدي از توليد داخلي اقدامات اساسي را انجام دهد.

عارف: مجلس دهم با مبنا قراردادن اقتصاد مقاومتي براي رفع مشكلات اقدام كندمحمدرضا عارف روز چهارشنبه در ديدار جمعي از اساتيد دانشگاه و فعالان سياسي استان مركزي افزود: مردم در اين انتخابات آگاهانه به پاي صندوق‌هاي راي آمدند و خيلي خوب به رويكرد اصلاح طلبان جواب دادند و اين، باعث تغيير نگاه بخشي از جامعه به اصلاح طلبان كه تحت تاثير تبليغات رقيب بودند، شد.
وي با يادآوري اتهاماتي كه به جريان اصلاح طلب از سوي بخش تندرو اصولگرايان زده مي شد،اظهار كرد: يكي از پيام‌هاي انتخابات مجلس دهم براي جرياني بود كه تلاش مي كرد با اتهاماتي اصلاح طلبان را از حاكميت خارج كنند ولي مردم با راي‌شان به اصلاح‌طلبان نشان دادند به جريان اصيل انقلاب كه پايبند به ارزشها است و دغدغه‌اي جز اعتلاي نظام جمهوري اسلامي ندارد علاقه‌مند هستند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين كه در مجلس دهم همدلي و همبستگي بين نمايندگان براي پاسخگويي به مطالبات به حق مردم بايد مبنا باشد، گفت: شعار اصلي اصلاح‌طلبان در زمان انتخابات مجلس 'رونق اقتصادي' بود كه البته رقيب هم از اين شعار بعدا استفاده كرد و از اين بابت خوشحاليم و به همين دليل در مجلس دهم با مبنا قرار دادن اقتصاد مقاومتي بايد در جهت رفع مشكلات اقتصادي كشور بخصوص مساله مهم معيشت مردم ، اشتعال جوانان ، رشد اقتصادي و مهارم تورم با حمايت جدي از توليد داخلي اقدامات اساسي را انجام دهيم.
رئيس بنياد اميد ايرانيان با بيان اينكه براي حل مشكلات اقتصادي نيازي به توليد سندهاي متعدد نداريم، افزود: اسناد بالادستي بهترين مرجع براي بهبود وضعيت اقتصادي در كشور است و اكنون بايد با برنامه ريزي دقيق و همراهي با دولت اقدامات اساسي براي بهبود اوضاع اقتصادي كشور در چارچوب اسناد بالادستي انجام داد تا نتيجه اين اقدامات در زندگي مردم ملموس باشد.
عارف دانشگاه را يكي از مراجع اصلي براي عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: دانشگاهيان بايد براي تحقق شعار امسال به عنوان اتاق هاي‌فكر مجلس و دولت به ميدان بيايند؛ بخصوص اينكه قرار اقتصاد دانش بنيان حداقل پنجاه درصد توليد ناخالص داخلي را تامين كند.
رئيس شوراي عالي سياست گذاري انتخاباتي اصلاح طلبان همچنين به انتخابات مرحله دوم مجلس اشاره كرد و افزود: بايد مسيري را كه آغاز كرديم با پيروزي در مرحله دوم به پايان برسانيم و نبايد تحت تاثير پيروزي در مرحله اول كم كاري كنيم بنابراين بايد مردم را تشويق به مشاركت حداكثري كرد.
منتخب اول مردم تهران در پاسخ به سوال يكي از حاضرين در جلسه درباره اوج گيري بداخلاقي‌ها در برخي رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي عليه وي گفت: سال‌هاست به اينگونه بداخلاقي‌ها عادت كرده ام و همگان هم روش و منش من را مي دانند كه اهل جواب دادن نيستم و به دفتر و نزديكان خودم هم توصيه كردم حتي‌المكان پاسخ اينگونه بد اخلاقي‌ها را ندهند. منشاء بسياري از اين تحركات براي من روشن است و مي‌دانم چه جرياني و با چه اهدافي پشت برخي خبرسازي‌ها قرار دارند. مردم به مانند گذشته بموقع جواب اينگونه بداخلاقي‌ها را خواهند داد.
 ايرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: