کد خبر: ۶۵۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۳۲۵
سرمربی بارسلونا اعلام کرد تیمش روی خوب دفاع کردن تمرکز کرده است.
گواردیولا: تمرکزمان روی دفاع استخبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، بایرن مونیخ امشب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بنفیکا است. دیدار رفت با پیروزی یک بر صفر بایرن به پایان رسید.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی گفت: نتیجه‌ یک بر صفر زیاد قاطع نیست. تمرکزمان روی خوب دفاع کردن است و تلاش خواهیم کرد بهترین بازی ممکن را ارائه بدهیم گلزنی کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه اظها‌ر کرد: این دیدار فرصتی است برای بازیکنان تا ویژگی‌های خود را نشان دهند تاکتیک‌های تیمی در این شرایط اهمیت زیادی دارد نتایج هر تیم نشان دهنده بازی یک تیم است و ما می‌توانیم در لیون نیز بازی دلخواه خود را به نمایش بگذاریم.

او در مورد بازیکنان تیم حریف گفت: بنفیکا بازیکنان خوبی دارد و نبود آنها روی تیم تاثیرگذار خواهد بود. آنها گلزن خود ژوناس را در اختیار ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: