کد خبر: ۶۵۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
تعداد بازدید: ۲۲۴
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به گروه بندی ایران گفت: هر کدام از این تیم‌ها می‌توانند حریفان قدرتمندی باشند.

واکنش کی‌روش به قرعه تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانیکارلوس کی‌روش پس از قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و حضور ایران در گروه A مسابقات و هم‌گروهی با کره‌جنوبی، ازبکستان، قطر، چین و سوریه گفت: به‌نظر من قدرت‌ها در هر دو گروه توزیع شدند.

وی درباره تیم‌های هم‌گروه ایران اظهار داشت: ما در این گروه باید حتی روی سوریه هم حساب کنیم. قطر هم تیم قدرتمندی است، اما اولین حریف ما کره جنوبی است و بعد از آن به قطر فکر می‌کنیم که در مرحله انتخابی جام جهانی قبلی هم با آنها و البته ازبکستان بازی کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تمجید از تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌ها افزود: هر کدام از تیم‌ها که در این مرحله حضور دارند، می‌توانند قدرت لازم را داشته باشند.

کی‌روش درباره بحث رفتنش از فوتبال ایران گفت: اکنون زمان صحبت در این باره نیست. در این مرحله امیدوارم که در آینده اتفاقات خوبی را در خصوص فوتبال ایران ببینم و اکنون وقت این صحبت‌ها نیست.

منبع: ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: