کد خبر: ۶۵۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۵۶۸
مدافعان ر‌ئال‌ ماد‌رید و بارسلونا پس از شکست بارسلونا برابر رئال سوسیداد به یکدیگر کنایه زدند.
کنایه‌های مضحک پیکه و آربلوا به یکدیگر
خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، بارسلونا شنبه شب در آنوئتا برابر رئال سوسیداد قرار گرفت و یک بر صفر شکست خورد.

آلوارو آربلوا لحظاتی پس از این شکست از طریق توییتر به آبی‌اناری‌ها نیش زد و نوشت: «برابر یازده بازیکن پیروزی چقدر سخت است.»

مدافع ر‌ئال‌ ماد‌رید اشاره به بازی چهار روز پیش اتلتیکومادرید و بارسلونا کرد که آبی‌اناری‌ها دو بر یک بر اتلتیکو 10 نفره پیروز شدند. فرناندوس تورس در نیمه نخست اخراج شد.

دقایقی بعد، پیام آربلوا بیش از 12 هزار بار به اشتراک گذاشته شد. او همچنین در این پیام به دو دوست و بازیکنان پیشین ر‌ئال‌ ماد‌رید تبریک گفت و نوشت: «بازی فوق‌العاده‌ آسیر یارامندی و استبان گرانرو قدرتمند را تحسین می‌کنم.»

گرانرو که دوست صمیمی آربلوئا است، پیروزی رئال سوسیداد را به او قول داده بود اما این توئیت با واکنش جرارد پیکه همراه شد. مدافع بارسلونا پس از بازی در گفت‌و‌گو با شبکه سه گفت: «بازیکنی که از 32 بازی تنها یک بار در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد، شایسته جواب نیست. از هم‌بازی‌هایم می‌خواهم اگر گاهی در ترکیب اصلی نباشم، نگذارند بیرون از میدان باشم.»

اما آربلوا سکوت نکرد و پاسخ پیکه را داد و نوشت: «خب، این اتفاق، دلیل دارد. نمایش غم انگیز دیشب بارسلونا، دردناک بود.»

این پیام، مشابه توییت پیکه پس از شکست ر‌ئال‌ ماد‌رید برابر ولفسبورگ بود. مدافع بارسلونا نیز از کلمه دردناک استفاده کرده بود. «فیلم فوق‌العاده‌ای بود. ویل اسمیت یکی از بهترین بازیگران تمام دوران است.»

پیکه پس از تویئت آربلوا بازهم پاسخ او را داد و نوشت: «کلمه peliculon اکسون دارد (آربلوئا این کلمه را به اشتباه نوشته بود) اما آربلوئا نیز پاسخ او را داد و گفت: «(واژه expulsion) که به معنی «اخراج» است، اکسون دارد. باز هم برای این حرف دلیل داشتی!»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: