کد خبر: ۶۵۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۹۳۳
به عنوان واکنشی به تاثیر گسترده ای که گوشی های هوشمند در سال های اخیر در زندگی اجتماعی ما داشته اند، این جعبه ساخته شد تا توجه را به سوی چگونگی ارتباط و تعاملات مداوم ما با اطلاعاتی که این گوشی ها فراهم می کنند، جلب کند.
برترین ها: به عنوان واکنشی به تاثیر گسترده ای که گوشی های هوشمند در سال های اخیر در زندگی اجتماعی ما  داشته اند، این جعبه ساخته شد تا توجه را به سوی چگونگی ارتباط و تعاملات مداوم ما با اطلاعاتی که این گوشی ها فراهم می کنند، جلب کند. این جعبه روی دیوار نصب می شود و یک زوج یا دو دوست می توانند گوشی های خود را درون آن قرار داده، قفل کنند، برای لحظاتی به جای اینکه مدام با گوشی خود برای هم پیام بفرستند، رو در رو با هم معاشرت کنند و توجه کامل به هم داشته باشند. با کاغذ و قلمی که داخل این جعبه قرار دارید می توانید برای زمان ها و ملاقاتتان برنامه ریزی کنید، یا پیام های زیبایی برای یکدیگر بنویسید. 

چطور گوشی هوشمندمان را قفل کنیم؟

چطور گوشی هوشمندمان را قفل کنیم؟

چطور گوشی هوشمندمان را قفل کنیم؟

چطور گوشی هوشمندمان را قفل کنیم؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: